אסון בצפון: גבר ואישה נהרגו מפגיעה ישירה ברכבם

לאחר חיסולו של שומר הראש לשעבר של נסראללה, חיזבאללה שיגר 40 רקטות לעבר הגולן | כתוצאה מהמטח, נקבע מותם של גבר ואישה נפצעו שנלכדו ברכבם שספג פגיעה ישירה | מוקדי שריפות רבים פרצו באיזור

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/07/24 19:23 ג בתמוז התשפד | עודכן בתאריך 09/07/24 21:17

אסון בצפון: גבר ואישה נהרגו מפגיעה ישירה ברכבם
הרכב שספג פגיעה ישירה |, צילום: כב"ה צפון

בשעות הערב הופעלו מספר התרעות ברמת הגולן. לפי דובר צה"ל, במטח נורו 40 רקטות לעבר ישראל. כתוצאה מהירי, מספר מוקדי שריפות פרצו בשטחים פתוחים. גבר ואישה נלכדו ברכב שנפגע פגיעה ישירה, מותם נקבע בזירה.

הפרמדיקים במקום סיפרו: "מיד לאחר האזעקות קיבלנו דיווח על 2 נפגעים ויצאנו למקום, הגענו לשטח והמראה היה קשה, ראינו רכב שספג פגיעה ישירה, ובחלקו הקדמי גבר ואישה מחוסרי הכרה שנפגעו אנושות. תוך הטיפול הרפואי נשמעו אזעקות נוספות ורצנו להתמגן וטיפלנו באירוע תחת האזעקות. כוחות של הצבא סייעו לנו במקום. מדובר באירוע קשה מאוד."

זירת הנפילה בגולן

זירת הנפילה בגולן צילום: כב"ה צפון

המטח: תגובת חיזבאללה על החיסול בסוריה

חיזבאללה לקח אחריות על הירי וטען ששיגר "עשרות קטיושות" לעבר בסיס צבאי ברמת הגולן בתגובה לתקיפת צהל בלבנון לפני מספר שעות. כזכור, צה"ל חיסל את יאסר נימר קרנבש, המלווה ושומר הראש לשעבר של מנהיג הארגון נסראללה, חוסל בתקיפת רכב בכביש דמשק-ביירות. על פי הדיווחים, קרנבש פעל לאחרונה באזור סוריה במטרה להעביר נשק וכוח אדם לחיזבאללה.

מוקדם יותר היום זוהו מספר שיגורים משטח רב א-תלתין שבלבנון למרחב משגב עם, לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה את מרבית השיגורים. זמן קצר לאחר השיגורים, כוחות אוגדה 91 זיהו שני מחבלים נכנסים למבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב מקור הירי, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את המבנה ובו המחבלים.