אוסלו, שגעון גדלות וקונספציות: האשמות חריפות בין ש"ס לעוצמה יהודית

הודעות נגדיות הדדיות של ש"ס ועוצמה יהודית: "גוש הימין גילה הערב שוב את את הבלון הנפוח ששמו איתמר בן גביר", כתבו בש"ס. "דרעי העריץ מאז ומעולם את השמאל, מרבין, דרך פרס, ועד גנץ", ענו בעוצמה יהודית

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/07/24 21:26 ב בתמוז התשפד

אוסלו, שגעון גדלות וקונספציות: האשמות חריפות בין ש"ס לעוצמה יהודית
בן גביר עם דרעי, צילום: יונתן סינדל/פלאש90

אחרי שהצליח להפיל להם חוק, בש"ס יוצאים בחריפות נגד איתמר בן גביר: "גוש הימין גילה הערב שוב את את הבלון הנפוח ששמו איתמר בן גביר, שכגודל הציפיה כך עוצמת האכזבה. לא ימין ולא חזק. רצף של כישלונות מביכים בתחומי אחריותו, תוך גלגול אחריות, איומים והאשמות על כל העולם. מכונת רעש ואפס עשייה".

"ש"ס שהקימה את גוש הימין משמשת כגורם היציב ביותר של הממשלה, ומתנהלת באחריות מלאה גם במחירים כבדים, אולם בן גביר בהתנהלותו הילדותית ובשיגעון הגדלות שלו, עושה הכל לפורר את הממשלה מבפנים, מחריב את היסודות ומשרת נאמנה את מפלגות השמאל. ממשלות הימין הופלו תמיד ע"י אנשים מסוגו. ידע הציבור וישפוט".

"דרעי דוגל בכניעה והתרפסות"

בעוצמה יהודית השיבו: "מסתבר שאריה דרעי, מאוסלו ועד היום, נשאר דבק באידאולוגיית השמאל. דרעי העריץ מאז ומעולם את השמאל, מרבין, דרך פרס, ועד גנץ, והוא הגורם המרכזי שדוחף את ראש הממשלה לנקוט מדיניות מתפשרת. גם היום דרעי מתנגד לצירופו של השר בן גביר לקבינט המלחמה. זה לא מפתיע, משום שבעוד השר בן גביר דוחף להכרעה וכתישת האויב בכל החזיתות, דרעי דוגל בכניעה והתרפסות, ודוחף לעסקה מופקרת - בניגוד מוחלט לעמדת בוחרי ש"ס".

"אנו לא נירתע מאיומיו של דרעי. נבחרנו כדי לממש מדיניות ימין, בפועל ולא בדיבורים. דרישתנו להיכנס לקבינט המלחמה, ולשנות את הקו בו מקונספציית הכניעה של דרעי לתפיסת הכרעה וניצחון - עומדת בעינה", סיימו.