ש"ס בהודעה דרמטית: "מאוכזבים מנתניהו, נתייעץ עם הרבנים שלנו על המשך הדרך"

אחרי שבן גביר הצליח להפיל חוק של חבר הכנסת ארז מלול, מפלגת ש"ס בהודעה חריפה - עם רמיזה על פירוק הקואליציה: "הסיעה מאוכזבת עמוקות מחוסר שליטתו של ראש הממשלה בחברי הקואליציה. ש"ס תתכנס בקרוב, תתייעץ עם רבניה ותחליט על המשך דרכה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/07/24 20:38 ב בתמוז התשפד

ש"ס בהודעה דרמטית: "מאוכזבים מנתניהו, נתייעץ עם הרבנים שלנו על המשך הדרך"
אריה דרעי בכנסת, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

שעון החול מתהפך על הקואליציה: אחרי האיומים היום (ב') של בן גביר נגד הקואליציה והפלת החוק של ש"ס, במפלגה של אריה דרעי מוציאים הודעה גינוי חריפה ורומזים לפירוק הקואליציה. "ש"ס רואה בחומרה רבה את התנהלותו המופקרת של השר בן גביר, בהפרה שיטתית ובוטה של המחויבות הקואליציונית והצבעה נגד חוקים המאושרים בוועדת השרים", נכתב בהודעה.

"ש"ס תתכנס בקרוב, תתייעץ עם רבניה ותחליט על המשך דרכה"

מדובר בחוק של ח"כ ארז מלול מש"ס שיוסיף תקציב למועצות הדתיות. בן גביר איים להצביע נגד במידה ולא תתקבל דרישתו להיכנס לקבינט המצומצם, ואכן בסופו של דבר החוק לא עלה. "בהתנהלות זו נתן שוב השר בן גביר פרס לאופוזיציה הקופצת על כל הזדמנות להפיל את ממשלת הימין", כתבו עוד בש"ס.

"סיעת ש"ס מאוכזבת עמוקות מחוסר שליטתו של ראש הממשלה נתניהו בחברי הקואליציה. לאור זאת, יו"ר סיעת ש"ס ח"כ ינון אזולאי הורה לחברי הכנסת לעזוב את המליאה מיידית. ש"ס תתכנס בקרוב, תתייעץ עם רבניה ותחליט על המשך דרכה", סיימו. אחרי ההודעה של ש"ס על עזיבת המליאה הקואליציה משכה את החוקים והמליאה ננעלה.