צפו תמר מצגר שיתפה בראיון מה חשבה לעשות לנתניהו - אופירה ולוינסון עצרו אותה

תמר מצגר, חטופה מניר עוז ששוחררה בעסקת החטופים, אמרה בריאיון שנערך איתה בתוכנית "אופירה ולוינסון" כי הייתה יכולה "לירות בו במצח" כשהיא רומזת לראש הממשלה | צמד המגישים הסתייגו

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/24 11:17 א בתמוז התשפד

תמר מצגר שיתפה בראיון מה חשבה לעשות לנתניהו - אופירה ולוינסון עצרו אותה
נתניהו, , צילום: Chaim Goldberg/Flash90

תמר מצגר מקיבוץ ניר עוז ששוחררה בעסקה הקודמת לאחר 53 ימים בשבי חמאס התראיינה ביום שישי האחרון לתוכנית "אופירה ולוינסון" שמשודרת בשידור חי בקשת 12. במהלך הראיון, מצגר אמרה אמירה קשה כלפי ראש הממשלה נתניהו.

תמר מצגר: "אני יכולה לירות בו במצח. אני לא מתביישת להגיד"

בראיון, תמר שאלה את אופירה ולוינסון: "אתם יודעים מה אני אמרתי כשיצאתי משם? אמרתי שאני יכולה לירות בו במצח. אני לא מתביישת להגיד", אופירה שאלה אותה במי היא הייתה יכולה לירות ובתגובה מצגר ענתה "במי? במי?", כשהיא מניחה שהתשובה ברורה מאליו.

מפגינים במחאה למען עסקת חטופים |

מפגינים במחאה למען עסקת חטופים |, צילום: Gili Yaari,FLASH90

החטופה ששוחררה: "אני עברתי את האלימות הזו על בשרי"

לוינסון ואסייג סייגו את דבריה. לוינסון אמר "אני מצטער, אבל אנחנו לא מסכימים", אסייג הוסיפה: "זה מילים מאוד קשות, חייב לעצור את זה כאן". בתגובה מצגר ענתה כי "גם המחשבות אסורות שייאמרו. זה אסור, אבל האכזבה הייתה כל כך קשה". עוד הוסיפה ואמרה: "אני עברתי את האלימות הזו על בשרי, אף אחד לא יכול להחליף את הדבר הזה, לא הוא ולא אחר. אבל את הרגשות שלי אף אחד לא יפגע בהם".

נתניהו

נתניהו, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

לבסוף, לוינסון אמר למצגר כי אנשי ראש הממשלה טוענים כי חמאס לא מעוניינים בעסקה ואם הם היו מעוניינים באחת כזאת היא הייתה יוצאת לפועל. המגיש המשיך ושאל אם לדעתה נתניהו מעדיף שלא להחזיר. החטופה ששוחררה השיבה בחיוב ואמרה: "זה ייתן לו את האפשרות לעמוד עוד פעם כראש ממשלה".