קמפיין בראשות יאיר גולן פרסם תמונת קבר של משטרת ישראל

"שוטר אתה חסר"- שלטי חוצות של תנועת התאוררות, אותה ייסד הח"כ לשעבר ויו"ר תנועת העבודה הנבחר, השיק קמפיין נגד האלימות המשטרתית

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/24 10:45 כ בסיון התשפד

קמפיין בראשות יאיר גולן פרסם תמונת קבר של משטרת ישראל
קמפיין של תנועת התאוררות , צילום: יחצ

קמפיין חוצות חדש של תנועת התאוררות הושק הבוקר (ד') תחת הכותרת: "אין דמוקרטיה עם משטרה פוליטית". במסגרת קמפיין החוצות הופצו שלטים בהם נכתב: "שוטר אתה חסר", ועליהן תמונת הקבר של משטרת ישראל. התאוררות, שנוסדה על ידי יו"ר מפלגת העבודה הנבחר יאיר גולן, הוקמה במטרה "לבנות כוח אזרחי משפיע שיחזיר את אזרחי ישראל למרכז הדמוקרטיה".

תמונת הקבר של משטרת ישראל

תמונת הקבר של משטרת ישראל |

תמונת הקבר של משטרת ישראל | צילום: יחצ

מייסד התנועה |

מייסד התנועה | צילום: צילומסך אתר התאוררות

קמפיין נגד האלימות המשטרתית

לאחרונה החליטו בתנועה לצאת למאבק כנגד האלימות המשטרתית וכעת יוצאת במהלך רחב על מנת להילחם בתופעה. במסגרת הקמפיין יערכו הפגנות, אירועי שטח, וצעדים נוספים. משאנה אורליק מנכ"לית תנועת התאוררות נמסר: "משטרת ישראל הפכה למשטרה פוליטית הפועלת על פי רצונותיו של שר אחד". כזכור, במהלך ההפגנות האחרונות להפלת הממשלה נפצעו מספר מפגינים ונזקקו לטיפול רפואי. נציין כי באותו אירוע נפצעו גם מספר שוטרים, והמפגינים פרצו גדרות, הציתו מדורות על הכביש ועל פי הודעת המשטרה הפרו סיכומים מוקדמים.

ההפגנה ברחביה, אמש |

ההפגנה ברחביה, ארכיון | צילום: Yonatan Sindel,Flash90

למרות שהתנועה הוקמה כאמור בידי הח"כ לשעבר מטעם מפלגת מרצ, באתר התאוררות נכתב כי מדובר ב"תנועת שטח א-מפלגתית המציעה תוכנית מעשית לבניית כוח אזרחי משפיע, שיחזיר את האזרח והאזרחית הישראלים למרכז הדמוקרטיה. התנועה שמה לעצמה מטרה ליזום, להוביל ולתמוך ביוזמות לקידום ציונות, דמוקרטיה, ליברליזם, שוויון וסולידריות, ולחיזוק ערכי מגילת העצמאות בציבור הישראלי".