עיתונאי חדשות 12 תקף את צביקה מור - שזעק: כשמדובר במתנחל אז אין כבוד

חבר פורום תקווה הותקף בציוץ של אילן לוקאץ', והשיב לו בכאב: "כשמדובר בי אז כבר אין כבוד למשפחות החטופים. יש לי חמלה כלפיו שהוא מסוגל לכתוב כזה דבר. אני לא מאחל לו שיחיה את החיים שאני חי עכשיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/24 14:25 יא בסיון התשפד

עיתונאי חדשות 12 תקף את צביקה מור - שזעק: כשמדובר במתנחל אז אין כבוד
צביקה מור, אבא של איתן | , צילום: פורום תקווה

במהלך סוף השבוע תקף עיתונאי חדשות 12 אילן לוקאץ' את אב החטוף וחבר פורום תקווה צביקה מור, וזלזל במאמציו להשבת בנו. היום (ב') במהלך דיון בוועדות הכנסת, השיב אב החטוף בכאב ללוקאץ' ואמר: "יש לי חמלה כלפיו. אני לא מאחל לו שיחיה את החיים שאני חי עכשיו".

הציוץ המזעזע של העיתונאי

לוקאץ' השווה בין מאמצי אמו של החטוף מתן צנגאוקר לבין מאמציו של מור וצייץ: "תחשבו על החטוף איתן מור, שהיה מאבטח בנובה, ששומע את אבא שלו באולפנים שוב ושוב מתנגד לעיסקה - 'אל תשחררו תמורתו מחבלים'. מה עובר לילד הזה בראש. ורואה אולי את מתן צנגאוקר ביחד איתו, ואיך אמא של מתן הופכת את העולם בשביל הילד שלה".

https://twitter.com/IlanLukatch/status/1801673416023368136

אב החטוף: כשמדובר בי אז אין כבוד

מור זעק בוועדת הכנסת בתגובה: "כשמדובר בי אז כבר אין כבוד למשפחות החטופים. כי יש לי רקע אחר, אין לי את הרקע הנכון. יש לי את כל החסרונות: גם דתי, גם מתנחל, גם ימני וגם אב למשפחה ברוכת ילדים". הוא הוסיף: "יש לי חמלה כלפיו שהוא מסוגל לכתוב כזה דבר. אני לא מאחל לו שיחיה את החיים שאני חי עכשיו".

הוא סיפר מעט מחוויותיו הקשות: "במוצאי שבת לילה לבן. הבנות שלי, בנות חמש ושמונה, ישנות איתי במיטה כי הן פוחדות. ובת השמונה מתעוררת כל חצי שעה ובוכה. מזל", הוא אומר בציניות, "שהיא בת שמונה ולא יודעת מה זה אונס". הוא סיפר כי לילה אחד התעורר מצרחות אימה שנשמעו מחדר אחת מבנותיו הגדולות: "דרכתי את הנשק ועליתי למעלה כי הייתי בטוח שיש מחבל". אבל, הוא הסביר, היא חלמה חלום רע מאוד - ולא פירט. "אז זה מה שאנחנו חיים" פנה בסיום דבריו ללוקאץ'.