במקביל ל11 לוויות - השר גולדקנופף טוען: "אתם לא צריכים אותנו"

במהלך חגיגות מאה שנים לעיר בני ברק, נאם השר וטען כי לפוליטיקאים החרדים עומדת הזכות המלאה להילחם "על מה שמגיע לנו". עוד טען כי "אם לא התורה לא יודע איפה היינו נמצאים היום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/24 22:20 י בסיון התשפד

במקביל ל11 לוויות - השר גולדקנופף טוען: "אתם לא צריכים אותנו"
גולדקנופף, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

במקביל לאחד עשר הלוויות שנערכו היום לנופלים בעזה, העיר בני ברק חוגגת היום (א') מאה שנים להקמתה באירוע חגיגי. במהלך החגיגות עלה השר גולדקנופף לנאום, התייחס לסערת חוק הגיוס, וטען: "אתם לא רוצים אותנו ואתם לא צריכים אותנו".

השר גולדקנופף על הדרישה לגיוס

"עם החרדים שעומדים בחזית עדיין לא מבינים אותנו, למה אנחנו אומרים שחיים על התורה? שאם לא התורה לא יודע איפה היינו נמצאים היום? מי יגן עלינו?" שאל השר בתמיהה את הקהל שנאסף. "למה אנחנו צריכים לראות ציוץ של חיים רמון על 4,000 חרדים ביקשו להתגייס מתחילת השנה, זה לא טוב לשמוע את זה, אבל 3,300 פסלתם. אתם לא רוצים אותנו, אתם לא צריכים אותנו" טען.

"למה אתם כל כך נוגסים בנו? אמרתם שוויון בנטל, אנשי משרד הביטחון – איפה השוויון? היועמ"שית אומרת לא זה אי אפשר, זה כן אפשר, זה לא שייך למשפטית" אמר והתייחס לעמדתה של היועמ"שית בנוגע לסוגיית הגיוס, שמנוגדת לעמדת הממשלה. לסיום היתמם ואמר: "האם באמת אין לנו זכות בבחירות לשאת ולקבל את מה שמגיע לנו? האם אנחנו לא שווים אם זכינו בבחירות להיות בשלטון? לא רק אנחנו, אלא הימין שיוכל לבטא את עצמו".