מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אלוף פיקוד דרום בזירת האסון ברפיח: "נשמיד את כל תשתיות האויב בסביבה"

אלוף ירון פינקלמן ביקר בזירה ברפיח בה נפלו שמונה לוחמים, קיים הערכת מצב, והדגיש כי על אף הכאב יש להמשיך ולהכות בחטיבות חמאס ברפיח: "החובה שלנו זה ללמוד מזה ולהשתפר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/24 21:59 י בסיון התשפד

אלוף פיקוד דרום בזירת האסון ברפיח: "נשמיד את כל תשתיות האויב בסביבה"
אלוף פיקוד דרום ברפיח, צילום: דובר צה"ל

באסון הכבד ברפיח בשבת האחרונה שילמה המדינה מחיר כבד במיוחד - שמונה לוחמים נהרגו במקום. היום (א') יממה לאחר האסון, הגיע אלוף פיקוד דרום לזירת האסון, שנסיבותיו עוד מתוחקרות, ושידר מסר של ניצחון וצעידה קדימה על אף הכאב הרב.

הנופלים באסון ברפיח

הנופלים באסון ברפיח צילום: דובר צה"ל

מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, קיים היום הערכת מצב ברפיח עם מפקד אוגדה 162, תת-אלוף איציק כהן, מפקד חטיבה 401, אלוף-משנה בני אהרון ומפקדים נוספים. האלוף שוחח עם המפקדים הלוחמים על ההישגים המבצעיים במרחב רפיח ועל התפתחות הלחימה.

"הציווי שלנו זה להמשיך קדימה"

במהלך הביקור אמר פינקלמן: "אנחנו כאן בתל סולטאן, רפיח. אחרי אירוע כואב שאירע אתמול, איבדנו לוחמים ואיבדנו מפקדים תוך כדי התקפה. אלה מיטב בנינו, הציווי שלנו זה להמשיך קדימה, ואתם עושים את זה. אתם מכים את חטיבת רפיח, ואנחנו נפעל ונמשיך עד שנכריע אותה".

"הפעולות שאנחנו צריכים לעשות, אחד, החשוב ביותר להמשיך את ההתקפה ואת המשימה. והדבר הבא זה לסיים את התחקיר וללמוד קדימה החובה שלנו זה ללמוד מזה ולהשתפר. עלינו להמשיך התקפה קדימה ליעדים שלנו שזה הכרעת חטיבת רפיח והשמדת כל תשתיות האויב פה במרחב" אמר בנחישות.