לאחר המטח מלבנון - בן גביר לא שותק: "נתניהו, נגמרו התירוצים"

השר לביטחון לאומי קורא לראש הממשלה לכלול אותו בדיונים הביטחוניים שיערכו הערב לאחר המתקפה חסרת התקדים מלבנון: "אין ספק שהנוהג המגונה של רה"מ למדר אותי מדיונים ביטחוניים 'הוכיח את עצמו' ב- 7 באוקטובר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/06/24 22:32 ו בסיון התשפד

לאחר המטח מלבנון - בן גביר לא שותק: "נתניהו, נגמרו התירוצים"
בן גביר, צילום: Sraya Diamant/Flash90

מטח שטרם נראה כמותו בשנה האחרונה כוון אל עבר הצפון. 200 רקטות שוגרו מלבנון במהלך החג בתגובה על חיסול בכיר בארגון הטרור. לאחר המתקפה הקשה, ראש הממשלה בנימין נתניהו עורך הערב (ד') הערכת מצב בטחונית, שאולי אחריה יגביר צה"ל את עוצמת המתקפה בלבנון.

בן גביר: "נתניהו נגמרו התירוצים"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, דורש הערב כי ייכלל בדיון על עתיד הלחימה בצפון וטוען: "הערב נתניהו שוב מכנס 'התייעצות ביטחונית'. כל הכבוד על החיסול בלבנון, אבל על מאות טילים לא מגיבים בפעולות כירורגיות. אין ספק שהנוהג המגונה של ראש הממשלה למדר אותי מדיונים ביטחוניים 'הוכיח את עצמו' באירועי השבעה באוקטובר... נתניהו - נגמרו התירוצים. אתה ראש הממשלה, ואפילו להתחבא מאחורי גנץ ואייזנקוט אתה כבר לא יכול".

שריפה בגליל בעקבות המטח מלבנון

שריפה בגליל בעקבות המטח מלבנון, צילום: Ayal Margolin,Flash90

כזכור, במהלך השבת תקף חיל האוויר מפקדה של חיזבאללה שממנה פיקחו על המתקפות לישראל. במהלך התקיפה חוסל סמי טאלב עבדאללה, ששימש כמפקד המפקדה וכמפקד יחידת "נצר" בארגון הטרור. הארגון הגיב במאות שיגורים אל עבר צפון הארץ. חלק מהרקטות יורטו, וחלקן נפלו והובילו לשריפות באזור.