למה נמחקו הציוצים של שרה נתניהו מהחשבון הרשמי של בעלה?

במהלך יום חילוץ החטופים חשבונו הרשמי של ראש הממשלה ברשת X צייץ ציטוטים משיחות של שרה נתניהו עם הורי חטופים שחולצו - ומשרד המשפטים הורה למחוק אותם משום שתוכנם אינו מתאים לעמוד רשמי של ראש ממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/06/24 10:35 ד בסיון התשפד

למה נמחקו הציוצים של שרה נתניהו מהחשבון הרשמי של בעלה?
צילום: ללא

יום חילוץ החטופים הוביל לברכות רבות בחשבונות השונים של נבחרי הציבור, אך כמה ציוצים בחשבון ה-X הרשמי של ראש הממשלה גררו ביקורת של משרד המשפטים - ונמחקו. בציוצים הופיעו שיחות של שרה נתניהו עם הורי חטופים שחולצו, ועל פי דיווח ב-ynet, נציגים ממשרד המשפטים פנו ליועמ"שית של לשכת ראש הממשלה וביקשו להסירם משום שתוכנם אינו תואם עמוד רשמי של ראש הממשלה. מלשכת ראש הממשלה טרם נמסרה התייחסות.

הציטוטים של שרה נתניהו: "בעזרת השם ראש הממשלה יחזיר את כל חטופינו"

באחד מהציוצים הופיעו ציטוטים של שרה משיחה עם יעקב ארגמני, אביה של נועה ארגמני. "רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו, שוחחה כעת בטלפון עם יעקב ארגמני, אביה של נועה ארגמני ששוחררה היום במבצע צבאי הירואי", נכתב. הציטוט שהופיע משרה נתניהו: "בעזרת השם ראש הממשלה יחזיר את כל חטופינו. נועה נכנסה ללב של כולנו, ללב של הילדים שלנו. אני וכל המשפחה שלנו מוסרת לכם חיבוק ענק, לך ולרעייתך ליאורה. אני מאושרת שליאורה זכתה לחבק את נועה. אני מתפללת לשלומה ומאחלת לה רפואה שלמה. אני כל כך אוהבת אותה, היא אישה מדהימה ואני מאושרת בשבילה ובשבילכם".

נועה ארגמני, שעות לאחר חילוצה מעזה

נועה ארגמני עם אביה יעקב, שעות לאחר חילוצה מעזה צילום: דובר צה"ל

ציוץ נוסף עסק בשיחה עם רוזיטה זיו, אמו של שלומי זיו, ועלתה גם הקלטה מתוכה. "רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו שוחחה כעת עם רוזיטה זיו, אימו של שלומי זיו ששוחרר וחזר היום הביתה במבצע צבאי הירואי", נכתב בציוץ. הציטוט שהופיע משרה נתניהו: "אמרתי לכם שהילד שלכם יחזור. כשבעלי יצא בבוקר לא הפסקתי לדאוג, לקוות ולהתפלל. אין מי שלא מאושר היום וזוקף את ראשו בגאווה. אני מחבקת יחד אתכם את משפחתו של גיבורנו, לוחם הימ"מ ארנון זמורה ז"ל, שראש הממשלה יקרא את המבצע על שמו".