מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

סוף עצוב: קיבוץ נירים הודיע על מותו של נדב פופלוול שהופיע בסרטון החמאס

קיבוץ נירים הודיע על מותו של החטוף נדב פופלוול, בנה של חנה פרי שחזרה מהשבי ואח של רועי שנרצח ב-7 באוקטובר. בתיעוד שפרסם חמאס בעבר נראה פופלוול כשהוא סובל מחבלה בפניו

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/24 19:47 כו באייר התשפד

סוף עצוב: קיבוץ נירים הודיע על מותו של נדב פופלוול שהופיע בסרטון החמאס
חמאס, צילום: נדב פופלוול

אבל כבד: קיבוץ נירים הודיע הערב (ב') על מותו בשבי של החטוף נדב פופלוול, בנה של חנה פרי שחזרה מהשבי ואח של רועי שנרצח ב-7 באוקטובר. כזכור, בחודש שעבר החמאס פרסם תיעוד של פופלוול וזאת בניסיון להפעיל לחץ על ישראל להסכים לתנאים שדורש הארגון הרצחני לעסקת חטופים. בתיעוד, שלא ברור מתי תועד, נראה פופלוול כשהוא סובל מחבלה בפניו ולא ברור מתי הוא צולם. המשפחה ביקשה שלא לפרסם את הסרטון עצמו.

"כל אות שמגיע מהחטופים והחטופות בשבי הוא קריאת מצוקה נוספת"

ממטה המשפחות נמסר: כל אות שמגיע מהחטופים והחטופות בשבי הוא קריאת מצוקה נוספת לממשלת ישראל והעומדים בראשה. אין לנו עוד רגע לבזבז, עליכם לחתור ליישום עסקה שתחזיר את כולם כבר היום- החיים לשיקום והחללים לקבורה.

חמאס פרסם תיעוד של שלושה חטופים בחודש שעבר

כזכור, לפני כחודשיים פרסם החמאס תיעודים נוספים של החטופים עומרי מירן קית' סיגל והירש גולדברג-פולין, אזרח ישראלי שעלה לישראל מארה"ב ונחטף ממסיבת הנובה ב-7 באוקטובר. בתיעודים נראו החטופים כשהם מבקשים בקשות אשר נועדו להפעיל לחץ על ישראל להגיע להסכם עם חמאס בהתאם לתנאים שהציב הארגון הרצחני.