האנטישמיות מתגברת: מפגינים פרו פלסטינים תקפו את יו"ר ההסתדרות העולמית

יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית הותקף פיזית ומילולית על ידי מפגינים פרו פלסטינים בניו יורק, וחולץ משם על ידי חבר הנהלת ההסתדרות וראש המועצה המקומית חצור הגלילית שנקלעו למקום | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/24 19:40 כה באייר התשפד

האנטישמיות מתגברת: מפגינים פרו פלסטינים תקפו את יו"ר ההסתדרות העולמית
צילום מסך, יו"ר ההסתדרות מותקף, צילום: ההסתדרות הציונית העולמית

בשעה שהאנטישמיות ברחובות ארצות הברית בפרט והעולם בכלל רק הולכת וגוברת, יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית יעקב חגואל הותקף על ידי מפגינים פרו פלסטינים תומכי חמאס וקבוצה של נטורי קרתא, הקבוצה החרדית המתנגדת להקמת המדינה.

יו"ר ההסתדרות הותקף - ראש מועצת חצור הגלילית חילץ אותו

יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית יחד עם חבר הנהלת ההסתדרות הציונית יגאל ברנד וראש המועצה המקומית חצור הגלילית מיכאל קבסה הותקפו באלימות על ידי מפגינים פרו פלסטיניים התומכים בחמאס וקבוצה של נטורי קרתא. ברגע שחגואל ונציגיו עברו במקום, המפגינים ראו את הסיכות אותן עונד חגואל על דש חולצתו, ביניהן סיכת החטופים, וראו את הכיפה שעל ראשו. הם התנפלו עליו מכל עבר והחלו לגדף אותו ולתקוף אותו פיזית ומילולית.

מי שחילצו אותו משם הם חבר הנהלת ההסתדרות הציונית העולמית וקבסה, ראש המועצה המקומית חצור הגלילית, שנקלעו לסיטואציה. מדובר בשני קצינים לוחמים, שלחמו במשך יותר מארבעה חודשים בעזה. רק לאחר התערבות משטרת ניו יורק המשלחת הצליחה לחמוק מן המקום.