מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

פיצוץ בישיבת ראשי הרשויות בצפון: "נמאס לי להיות הדוגמנית כאן"

ראש עיריית קריית שמונה נטש בזעם דיון סוער עם אלוף פיקוד צפון, בטענה שלא סופקו לו תשובות על המצב הקשה בעיר: "למה הביאו אותנו לכאן? ביטלתי פגישות עם תושבים, ואפילו תשובות אני לא מקבל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/24 18:45 כה באייר התשפד

פיצוץ בישיבת ראשי הרשויות בצפון: "נמאס לי להיות הדוגמנית כאן"
קריית שמונה המופגזת, צילום: Ayal Margolin,Flash90

המצב בצפון עולה לכדי רתיחה כבר חודשים ארוכים, וראשי הרשויות לא רואים אור באופק. הזעם והתסכול כלפי הצבא והממשלה התפרץ בכל כוחו היום (א') במהלך פגישה בין אלוף פיקוד הצפון אורי גורדין לבין ראשי הרשויות בצפון. במהלך הפגישה התלהט ויכוח בין גורדין לבין ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן, שנטש את הדיון בזעם. כך על פי פרסום ב-Ynet.

במהלך הפגישה המתוחה הציג גורדין לראשי הרשויות מצגת שמתארת את הישגי תקיפות צה"ל בלבנון, ולאחר מכן פתח את המפגש לשאלות. ראש עיריית קריית שמונה המופגזת, התפרץ ועימת את גורדין עם הכמות האדירה של הנפילות בעיר. הוויכוח בין השניים התלהט, ועל פי עדי ראייה גורדין דפק על השולחן בזעם על כך שקוטעים את דבריו וביקש לעזוב את המפגש. שטרן מצידו קרא לעבר גורדין שעליו להתבייש ונטש את הדיון בעצמו.

אביחי שטרן ראש עיריית קריית שמונה

אביחי שטרן ראש עיריית קריית שמונה, צילום: ללא

שטרן: "לא מצפה להיות חבר שלו - שיביא תשובות"

"נמאס לי להיות דוגמנית במפגש הזה ולפגוש אדם שחושב שאני חייל שלו" אמר שטרן לאחר מעשה. "הוא הבעיה שלנו בצפון, ובמקום לענות על שאלות קשות זו הדרך שלו? אני לא מחפש למצוא חן בעיניו ולא להיות חבר שלו, אלא לשמוע ממנו תשובות מקצועיות ולא מתחמקות. שיסביר איך ייתכן שגם כאשר יש מידע מוקדם על ירי רקטות, הצבא לא מצליח לעצור אותן והן פוגעות בעיר. ציפיתי שבחדר סגור ובפורום מצומצם אקבל על כך תשובות".

"שיתביישו להם", תקף שטרן את קציני הצבא. "למה הם הביאו אותנו לכאן? ביטלתי פגישות עם תושבים ולוח זמנים חשוב מאוד למען התושבים שלי, ואפילו תשובות אני לא מקבל". מספר דקות לאחר נטישתו של שטרן, אזעקות נשמעו בקריית שמונה כשמטח של 15 רקטות נורו לעבר העיר. שני בני אדם נפצעו קל ופונו לבית החולים.