הסיוט של כל הורה: תן חטף תינוק בן שנה מהאוהל המשפחתי - שניצל בנס

זוג מטיילים לנו באוהל בשטח ונדהמו כשלא מצאו את בנם התינוק, שככל הנראה נחטף בידי תן וחולץ בידי מטיילים במקום. פאראמדיק מד"א: "מעולם לא נתקלתי בארוע הזוי שכזה שלשמחתנו הסתיים בנס גדול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/24 09:23 כה באייר התשפד

הסיוט של כל הורה: תן חטף תינוק בן שנה מהאוהל המשפחתי - שניצל בנס
תן, הסיפור הסתיים בנס, צילום: Tomer Neuberg,Flash90

הסיוט הכי גדול קרה לזוג שיצא לטייל בחיק הטבע כאשר מבלי ששמו לב, חטף תן את תינוקם מתוך האוהל, אירוע שהסתיים רק בנס. האירוע המדובר התרחש בלילה שבין שישי לשבת כאשר בשעה 00:11 התקבל דיווח במוקד של מד"א במרחב נגב, על תינוק שככה"נ ננשך ע"י תן סמוך לחניון עין גיבים במצפה רמון.

"התן נכנס לאוהל, חטף את התינוק וגרר אותו"

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח סורוקה, תינוק כבן שנה במצב בינוני, עם סימני נשיכה בפנים. מתיאור המקרה על ידי נוכחים במקום, התן נכנס לאוהל, חטף את התינוק וגרר אותו וחולץ בידי אנשים ששמו לב למתרחש.

פאראמדיק מד"א דוראל ארזואן סיפר: "הגענו לחניון במכתש רמון, ראינו סמוך לאוהלים שבהם ישנים מטיילים, גבר בשנות השלושים מחזיק תינוק כבן שנה עם סמני נשיכה בצאוור ובפנים וסימני אחיזת לסת של בעל חיים (ככה"נ תן). התינוק סבל מפציעות חודרות עמוקות, וחבלות, הוא היה בהכרה מלאה וכאוב, הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם לכאב, וניטור מדדים חיוניים תוך פינוי דחוף לבית החולים, כשמצבו מוגדר בינוני ויציב".

"מעולם לא נתקלתי באירוע הזוי שכזה"

הפאראמדיק שיתף בתיאור האירוע: "סיפרו לנו שככה"נ תן משך את התינוק מהאוהל וגרר אותו, אנשים שהבחינו רדפו אחרי התן ושחרר אותו. אני במקצועי לוכד נחשים במשך שנים ומכיר בעלי חיים, מעולם לא נתקלתי באירוע הזוי שכזה שלשמחתנו הסתיים בנס גדול".