באופן רשמי: נתניהו ינאם בפני הקונגרס האמריקאי - בפעם הרביעית

ראש הממשלה הוזמן בפעם הרביעית לנאום בפני הקונגרס האמריקני, ויהיה הראשון בעולם לעשות זאת. נתניהו מסר כי הוא "נרגש להציג את האמת בפני העולם". בהזמנה נכתב כי נתניהו מוזמן לשתף את חזון המדינה בנוגע לשלום באזור, להגנה על הדמוקרטיה ובלחימה בטרור

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/24 21:24 כד באייר התשפד

באופן רשמי: נתניהו ינאם בפני הקונגרס האמריקאי - בפעם הרביעית
נתניהו, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

על רקע ההתנגדות ההולכת וגוברת למלחמה בעולם, ראש הממשלה בנימין נתניהו הוזמן לנאום בפני שני בתי הקונגרס בארצות הברית לשכת נתניהו אישרה את הפרסומים ומסרה: "בסוף השבוע קיבל ראש הממשלה נתניהו הזמנה לנאום בפני שני בתי הקונגרס. ראש הממשלה יהיה מנהיג המדינה הראשון בעולם שינאם בפעם הרביעית בפני שני בתי הקונגרס".

ההזמנה

נתניהו מסר כי הוא "נרגש מהזכות לייצג את ישראל בפני שני בתי הקונגרס ולהציג את האמת על המלחמה הצודקת שלנו נגד מבקשי נפשנו בפני נציגי העם האמריקאי והעולם כולו". בהזמנה לקונגרס נכתב כי נתניהו מוזמן על רקע "השותפות הגוברת" בין איראן, רוסיה וסין. שותפות זו "מאיימת על הביטחון, השלום והשגשוג של מדינותינו והעולם החופשי".

בהמשך נכתב כי ההזמנה באה על מנת לחזק את מערכת היחסים בין ישראל לארה"ב, ולהדגיש את העובדה שאמריקה עומדת לצד ישראל. "אנחנו מזמינים אותך לשתף את התוכנית של ממשלת ישראל בכל הנוגע להגנה על הדמוקרטיה, לחימה בטרור וביסוס שלום בר קיימא באזור".