מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נתניהו מבקר בצפון ומתחייב: נחזיר את המפונים - ונעביר עוד תמיכה כלכלית

ראש הממשלה עלה צפונה ונפגש עם לוחמי סיירת גולני המוצבים על הגבול עם חיזבאללה. במהלך הסיור הבטיח ראש הממשלה לתמוך כלכלית במפוני הצפון, ולהשיב אותם לביתם בביטחון: "מחויבים גם במישור האזרחי וגם במישור הצבאי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/24 18:28 כ באייר התשפד

נתניהו מבקר בצפון ומתחייב: נחזיר את המפונים - ונעביר עוד תמיכה כלכלית
נתניהו בצפון, צילום: עמוס בן גרשום / לע״מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (ג') בבסיס של אגף המודיעין במרחב הצפוני יחד עם ראש אגף המודיעין, אלוף אהרון חליוה ומפקד 8200, ולאחר מכן הגיע למוצב בגבול הצפון, שם נפגש עם לוחמי סיירת גולני. במהלך הביקור התחייב נתניהו להחזיר את התושבים לבתיהם, ולספק להם סיוע כלכלי.

נתניהו מתחייב לתמוך כלכלית

"אנחנו מבקרים פה בצפון יום אחרי שהממשלה העבירה החלטה על תכנית סיוע של 3.5 מיליארד שקל מיידית לתושבי הצפון, לשיקום היישובים ולעזרה, ועוד 45 יום עוד 3 מיליארד ואחר כך עוד היד נטויה, משום שאנחנו מחויבים גם במישור האזרחי וגם במישור הצבאי להחזיר את התושבים בבטחה אל יישוביהם ובתיהם" הבטיח נתניהו.

"מחויבות זו היא אחד מיעדי המלחמה, אנחנו לא מוותרים עליו. אני רוצה להגיד לכם שאני נמצא פה יחד אתכם, אני שומע אתכם, רואה את הנחישות שבכם, רואה את האש בעיניים, אני הייתי אומר לאזרחי ישראל: זה קיר הברזל של מדינת ישראל. יחד עם הלוחמים הנפלאים האלה וחבריהם אנחנו נשיג גם את היעד הזה".