גופתו של החטוף רון בנימין ז"ל הושבה לישראל | דובר צה"ל: נרצח ב-7 באוקטובר

נוסף על שלושת גופות החטופים שהושבו אתמול לישראל, דובר צה"ל ומטה משפחות החטופים מודיעים על השבת גופתו של החטוף רון בנימין ז"ל מרצועת עזה וכי הוא נרצח ב-7 באוקטובר | אתמול חולצו גופותיהם של החטופים: שני לוק, יצחק גלרנטר ועמית בוסקילה ז"ל

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/05/24 20:20 י באייר התשפד

גופתו של החטוף רון בנימין ז"ל הושבה לישראל | דובר צה"ל: נרצח ב-7 באוקטובר
רון בנימין ז"ל, גופתו הושבה מעזה, צילום: Flash90

מטה משפחות החטופים ודובר צה"ל מודיעים הערב (שבת) על השבת גופתו של החטוף רון בנימין ז"ל ארצה במבצע מיוחד וכי הוא נרצח כבר ב-7 באוקטובר. מטה משפחות החטופים: "מרכינים ראש ומבכים עם קבלת הידיעה הקשה על רציחתו של רון בנימין על ידי מחבלי חמאס, וחטיפת גופתו לעזה. השבת גופתו לישראל היא משימה קדושה, שמאפשרת למשפחתו להעניק לו מנוחת עולמים באדמת ישראל".

נחטף מאיזור קיבוץ בארי בזמן שהיה בטיול רכיבה

רון בנימין (53), נשוי לאיילת ואב לשי וגיל, היה אדם משפחתי, אהב רכיבת אופניים והיה נוהג לצאת בכל שבת לרכיבה, כמו בשבת השחורה בה נחטף מאיזור קיבוץ בארי בזמן שהיה בטיול רכיבה. רון אהב לטייל בארץ ובעולם ואהב מוזיקה.

מטה המשפחות הוסיף: 128 חטופים ממתינים להיגאל ולשוב לישראל כבר 225 ימים ולילות ארוכים. על ממשלת ישראל להתמקד במשימה היחידה שחשובה, להוציא צוותי מו"מ עוד הערב, ולהילחם על השבתם הביתה - החיים לשיקום, והנרצחים לקבורה בכבוד, כפי שהתאפשר לרון בנימין הערב.

שני לוק, יצחק גלרנטר ועמית בוסקילה ז"ל, גופותיהם חולצו מעזה

שני לוק, יצחק גלרנטר ועמית בוסקילה ז"ל, גופותיהם חולצו מעזה, צילום: באדיבות המשפחות

שלושה גופות נוספות חולצו

אתמול לפני כניסת השבת, שם דובר צה"ל סוף לחרושת השמועות וחשף כי צה"ל ושב"כ חילצו במבצע בעזה את גופותיהם של החטופים: שני לוק, יצחק גלרנטר ועמית בוסקילה ז"ל. השלושה נרצחו כבר ב-7 באוקטובר וגופותיהם נחטפו לרצועה.