מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הותר לפרסום: אזרח ישראלי נהרג מפגיעת נ"ט באדמית

נקבע מותו של אזרח מפגיעת הנ"ט של חיזבאללה באדמית, חייל צה"ל נפצע באורח בינוני וארבעה חיילים נוספים נפצעו באורח קל. חיל האוויר תקף תשתיות טרור ומבנים צבאיים בלבנון

חדשות כיפה חיים גרבי, חדשות כיפה 14/05/24 20:10 ו באייר התשפד | עודכן בתאריך 14/05/24 21:59

הותר לפרסום: אזרח ישראלי נהרג מפגיעת נ"ט באדמית
פינוי פצוע מטיל נ"ט, ארכיון, צילום: David Cohen,Flash90

20:10 | הותר לפרסום כי אזרח ישראלי נהרג מפגיעת הטיל באדמית

הצפון והדרום תחת אש: חילופי המהלומות בין ישראל לחיזבאללה נמשכים, וארגון הטרור שיגר הבוקר (ג') מספר טילי נ"ט לעבר ערב אלעראמשה ואדמית. כתוצאה מכך, נקבע מותו של אזרח מפגיעת הנ"ט של חיזבאללה באדמית, חייל צה"ל נפצע באורח בינוני וארבעה חיילים נוספים נפצעו באורח קל. החיילים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחותיהם עודכנו.

בתגובה, צה"ל חיסל מחבל ששהה בסמוך למבנה צבאי של הארגון במרחב מיס אל ג'בל שבדרום לבנון, ובנוסף, מטוסי קרב תקפו בשעות האחרונות תשתיות טרור ומבנים צבאיים במרחבים אל ח'ריבה, חלתא ויארון שבדרום לבנון.


חיזבאללה ניתק בלון תצפית ישראלי והפיל אותו לשטח לבנון

בעקבות אחד השיגורים שביצע חיזבאללה, בלון תצפית ישראלי שהוצב בקיבוץ אדמית התנתק ונפל בשטח דרום לבנון. בחיזבאללה לקחו אחריות על הירי וטענו כי הצליחו לפגוע בבסיס שאליו חובר בלון התצפית וכן במנגנון השליטה שלו. מצה"ל נמסר: "בלון תצפית של צה"ל נפגע ונפל בשטח לבנון, אין חשש לדלף מידע".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il