"החיילים הללו נמצאים בחזית המלחמה מול האיסלאם הרצחני שרוצה להשתלט על העולם"

הרב שמואל אליהו מפרסם טור ליום הזיכרון לאחר שנפגש עם עשרות הורים שכולים: "המסירות של החיילים שלהם, לדעתי, תיזכר לדורי דורות. הם הצילו את מדינת ישראל ברגעים הכי קשים שלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/05/24 09:55 ה באייר התשפד

"החיילים הללו נמצאים בחזית המלחמה מול האיסלאם הרצחני שרוצה להשתלט על העולם"
הרב שמואל אליהו, צילום: David Cohen/Flash90

בשבת האחרונה הייתי ביחד עם מאה וחמישים הורים שהבנים שלהם נלחמו במסירות נפש מאז שמחת תורה ולא שבו (קשה לי לכתוב "נפלו" על אנשים שאין כל בריה יכולה לעמוד במחיצתם). המארגנים מ"משפחה אחת" הזמינו לשבת הזו גם שלושים הורים שאיבדו את בניהם במלחמות קודמות שיאמרו להורים החדשים דעו לכם כי מהמקום שבו אתם נמצאים אפשר לפעול ולשנות לטובה את עם ישראל הרבה יותר ממה שהייתם יכולים לעשות לפני כן.

"המנהיגים מקשיבים לכם. העם מקשיב לכם"

כשאתם מדברים, המנהיגים מקשיבים לכם. העם מקשיב לכם. הדברים שלכם נכנסים אל הלב של כולנו. וכולנו צריכים חיזוק גדול. צריכים הרבה ענווה, עוצמה, פשטות ואמונה. התכונות המופלאות שהיו לחיילים הללו ומכוחם הם מסרו את נפשם. התכונות הללו מביאות גאולה. עצבות או דיכאון, גם שלפעמים קשה מאוד לצאת מהם, לא מקרבות של עם ישראל לניצחון שעליו הגיבורים נלחמו.

האמת היא שקשה להבין את המלחמה הזאת כשאנחנו בתוכה. אמרתי להורים הללו כי המסירות של החיילים שלהם, לדעתי, תזכר לדורי דורות. הם הצילו את מדינת ישראל ברגעים הכי קשים שלה. אילולי המסירות שלהם, החיזבאללה, הפת"ח, ערביי ישראל וערביי יו"ש היו מצטרפים לטבח שצה"ל לא היה ערוך אליו. הם היו על הגדרות ונעצרו כאשר הם ראו את הלחימה של הילדים שלכם.

המוסלמים רוצים לבלוע את העולם על קרביו ועל קרבו

האמת היא שהחיילים הללו נמצאים בחזית המלחמה מול האיסלאם הרצחני שרוצה להשתלט על העולם. כל אחד רואה שמנהיגי אירופה ואמריקה מכילים את הרשע האיסלמי, מטפחים אותו ולא מקשיב לדברים הברורים של המוסלמים שרוצים לבלוע את העולם על קרביו ועל קרבו.

הם אומרים במפורש כי הם רוצים להשליט על העולם את חוקי המוסר שלהם, החוקים המוסריים שהכשירו את כל הרצח, האונס, העריפות וההתעללות האכזרית שהייתה בשמחת תורה. מנהיגי ארה"ב ואירופה לא יודעים להילחם בתרבות האיסלמית שכובשת אותם מבפנים.

"הם לא מבינים שבשביל החמאס אין הבדל בין טובים לרעים"

הם מזלזלים במילים. הם לא מבינים שבשביל החמאס אין הבדל בין טובים לרעים. בשבילם אנשי כפר עזה הם יהודים כמו המתנחלים. כשיהיה להם כח, הם יפגעו בכל הפרוגרסיבים ולא יזכרו חסדים לאף אחד. היחידים שעומדים מול ההשתלטות של החושך המוסרי הזה הם החיילים שמסרו את נפשם למען עם ישראל. הם הבינו מי נגד מי הרבה לפני שמערכת המשפט והפיקוד הבכיר של צה"ל הבין.

מגיע לילדים הללו עולם ומלואו. מגיע להורים שחינכו אותם עולם ומלואו. תחשבו על קדיש של מאה וחמישים הורים כאלה, אני לא יודע מה הוא עושה בעולמות העליונים. אני שמעתי את הקדיש הזה ויודע שלעולם הוא לא ישכח.