• האם ילדים צריכים לעשות תשובה על חטאיהם?

    האם ילדים צריכים לעשות תשובה על חטאיהם? - האם הם בכלל נענשים על מעשיהם ?. הרב אלישע אבינר מסביר

    הרב אלישע אבינר

    01/01/03 00:00

  • עבודת צוות ותכנון לו''ז

    הלו"ז הוא מסגרת הזמן שבתוכה נבנה את מערך הפעילות הסניפי. צוות ההדרכה הוא זה שבסופו של דבר יוציא לפועל את התכניות שנרקמו על הנייר. תיאום מירבי עם הזמן ועם הצוות הוא אולי המפתח החשוב ביותר להצלחתו של מערך פעילות סניפי.בחרנו להקדיש את דקות החשיבה הראשונות בחוברת זו לתכנון לוח הזמנים ועבודת הצוות.

    מחלקת הדרכה

    30/12/02 00:00

  • מערך פעילות סניפי- רקע

    למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים- מערך פעילות סניפי?למה זה כדאי לנו?מערך פעילות סניפי איך זה נראה

    מחלקת הדרכה

    30/12/02 00:00

  • בילויים וחופש -קריאה או צפייה

    הרב אלישע אבינר מציג את האתגר הגדול לנוער - ניצול הזמן בחופש...

    הרב אלישע אבינר

    27/12/02 00:00

  • חינוך ילדים לאבילות על החורבן

    לקראת תשעה באב משיב הרב אלישע אבינר לגבי חינוך הילדים לקיום דיני האבלות.

    הרב אלישע אבינר

    26/12/02 00:00

  • חינוך הילדים וחינוך האומה בימי בין המצרים

    "משבעה עשר בתמוז עד תשעה באב... לא יכו את התלמידים בימים ההם" - ענייני חינוך לימי בין המצרים. הרב אלישע אבינר

    הרב אלישע אבינר

    26/12/02 00:00

  • גבורה

    נדמה שהיום הטשטש הגבול בין גיבור לחזק. דמויות ה"גיבורים" של חניכנו הן שוורצנגר ודומיו. על מהות מידת הגבורה. (לחבריא א')

    25/12/02 00:00

  • תחנות ל - יום השואה - חבריא א'

    מערך פעילות ליום השואה, המערך מיועד לחבריה א (10-15) ומלווה בתחנות פעילות שונות.

    25/12/02 00:00

  • תקופות ושלבים בחינוך

    "התורה מורה לנו שפגמים מידותיים ורוחניים של גיל הבגרוּת נעוצים בקלקולים של גיל הילדוּת. גם הפסיכולוגים טוענים שתסביכים עמוקים שמתפרצים אצל מבוגרים נעוצים בעִווּתים נפשיים - לפעמים בלתי ניכרים - של גיל הילדוּת..."

    הרב אלישע אבינר

    19/12/02 00:00

  • חיים בסרט

    מבוא:התקשורת משפיעה על חיינו בהיבטים שונים: על התפיסות, ההתנהגות, מחשבות, רצונות וכו'.ישנם דברים מציאותיים וישנם דברים שקריים. בנוסף לסינון הדרוש בין אמת ושקר גם הדברים האמיתיים מצריכים בדיקה.לא תמיד המסרים הנקלטים מהתקשורת והמדיה הם אכן ראויים ונכונים גם אם המציאות שמשתקפת היא אמיתית. בתור התחלה לנושא זה אנו רוצים לבחון את ההשפעה על המחשבות והתפיסות אם היא אכן קיימת ועד כמה, ובסופו של דבר גם מהן השלכותיה ומה ניתן לעשות כדי למזער נזקים או לעודד לביקורתיות.חובה להעביר לחניכים שאנו ורק אנו אחראים למעשנו ולמחשבתנו ואנו צריכים לשלוט במה שאנו מקבלים מהסביבה.

    19/12/02 00:00

  • סרטים לי' בטבת- סרטי שואה

    סרטים לצפייה בי' בטבת.

    מחלקת הדרכה

    19/12/02 00:00

  • עשרה בטבת ואני

    המטרה: החניך יבין כי י' בטבת, תחילת המצור על ירושלים, זה למעשה התאריך של תחילת הנפילה של עם ישראל למשך הגלות כאשר השואה למעשה מסיימת את סיום הגלות ואת הצורך להתעלות חזרה למדרגת בית המקדש- מדרגת החיים.

    מחלקת הדרכה

    19/12/02 00:00

  • חורבן בית המקדש

    מטרה: להסביר מושגים ומונחים הקשורים לחורבן בית המקדש.

    מחלקת הדרכה

    19/12/02 00:00

  • לזכור ולא לשכוח

    החשיבות בזכירת העבר שלנו כעם כדי להמשיך לעתיד טוב.

    מחלקת הדרכה

    19/12/02 00:00

  • לא קל לאמוד מליונים

    רקע:הרבה פעמים כשאנו נוגעים בשואה קשה לנו לתפוס את גודל האסון. בפעולה זו ננסה להמחיש לחניכים את גודל האסון שנפל על עמנו.

    צוות כיפה

    19/12/02 00:00

  • פתיחה לחודש טבת

    פתיחה לחודש טבת

    מחלקת הדרכה

    19/12/02 00:00