הטריק הפשוט הזה ירחיק את היתושים מהבית שלכם לנצח!

כך תוכלו למנוע את ההתקפה הבאה של היתושים אצלכם ולהנות מקיץ בלי עקיצות ורוב הסיכויים שיש לכם את זה בבית

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/05/24 14:24 ד באייר התשפד

הטריק הפשוט הזה ירחיק את היתושים מהבית שלכם לנצח!
יתושים בבית, צילום: shutterstock

אין ספק שזמזום היתוש (במיוחד בשעות הלילה) הוא אחד הצלילים המוכרים והמעצבנים ביותר בעולם. אבל אל תדאגו, יש דרכים רבות להתמודד עם היתושים המציקים האלה ולשמור על הבית נקי ובטוח מפניהם.

הדרך הקלאסית וגם אחת היעילות ביותר להתמודד עם יתושים היא להשתמש בתרסיס נגד חרקים שאפשר לקנות בכל חנות. אבל זכרו, אלה בתרסיסים ישנם חומרים כימיים שעלולים להזיק לבני אדם ולחיות מחמד, אז הקפידו להשתמש בהם בזהירות ולפי ההוראות. רצוי גם לאוורר את החדר לאחר השימוש כדי להפחית את החשיפה לחומרים הכימיים.

החלופה האקולוגית נגד יתושים

חלופה טובה יותר ואקולוגית יותר היא להשתמש בטריקים ביתיים פשוטים. למשל, הצבת צמחי לימונית או צמחי גרניום סביב הבית עשויה לעזור לדחות יתושים, כיוון שהם לא אוהבים את הריח החזק שלהם. טיפ נוסף ללכידת יתושים הוא לשים בכלי מים צלולים ומעט דבש, רוב הסיכויים שיש לכם את זה בבית וזה יכול למשוך את היתושים שמסתובבים לכם בבית.

עוד דרך נפלאה להתמודד עם יתושים היא לצמצם את המקורות האפשריים להתרבותם. יתושים מתרבים במים עומדים, אז חשוב לרוקן כל מקור מים עומד פוטנציאלי בבית ובחצר, כמו אגרטלים, צנצנות וברכות מים. גם יש לוודא שמזרוני מים ובריכות שחייה מכוסים היטב כשאינם בשימוש.

אפשר גם למנוע מהיתושים להגיע

אבל מה אם כבר יש התקפת יתושים באזור? אל תוותרו! רשתות על חלונות ודלתות הן אמצעי מצוין להגנה מפני חדירת יתושים פנימה. בנוסף זרימת אוויר חזקה מקשה על יתושים לעוף. הפעילו מאוורר או מזגן בחדר בו אתם נמצאים כדי להרחיק יתושים.

קחו בחשבון, יתושים נוטים להימשך לאזורים מלוכלכים ולא מסודרים, הקפידו על בית נקי ומסודר ובלי מאגרי מים עומדים ותוכלו להנות מבית נקי ושקט