יום המעשים הטובים: בכירים במגזר העסקי יארזו 10 אלף משלוחי מנות לילדים

פרויקט רחב ממדים לרגל יום המעשים הטובים. עמותת יד ליד תארוז, בעזרת עשרות עובדים בכירים במגזר העסקי, 10 אלף משלוחי מנות לילדים בעלי צרכים מיוחדים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 09/03/14 14:12 ז באדר ב'

יום המעשים הטובים: בכירים במגזר העסקי יארזו 10 אלף משלוחי מנות לילדים
כיפה, צילום: כיפה

מתנדבי עמותת "יד לילד המיוחד" יקיימו ביום שלישי הקרוב פרוייקט רחב מימדים של אריזת כ-10 אלף משלוחי מנות לפורים במסגרת יום המעשים הטובים של עמותת רוח טובה של שרי אריסון ואשר מיועדים לילדים בעל צרכים מיוחדים.

עשרות מתנדבים, כולם עובדים בכירים במגזר העסקי יארזו במהלך היום כ-10 אלף משלוחי מנות שנתרמו על ידי עשרות חברות מזון המשתתפות בפרוייקט. בסוף היום יישלחו האריזות ליעדים שונים ברחבי הארץ על מנת שעד לחג הפורים יגיעו המשלוחים לכעשרת אלפים ילדים בעלי מוגבלויות ובכללם ילדים רבים המטופלים בעמותת "יד לילד המיוחד".

לדברי זכריה לנדאו, מנהל פרוייקטים בעמותה, המתמחה בסיוע וליווי למשפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים, השנה בכוונת המארגנים לשבור שיא במספר המשתתפים בפרוייקט ובהיקף האריזות. "מנסיון העבר למדנו כי ילד שמקבל משלוח מנות אישי לא יישכח מתנה זו תקופה ארוכה וזו הזדמנות להעלות חיוך על פניהם של ילדים בעלי צרכים מיוחדים, לשמח את ההורים ולהזכיר למשפחות שזו מצווה גדולה לשמוח ולשמח בחג הפורים". לנדאו מסביר כי משלוח המנות הוא האלמנט היחיד שמחבר את הילד לחג הפורים מאחר והוא לא מתחפש, לא קורא מגילה ולא משתתף במסיבה כמו ילדים רגילים.

היקף הפרוייקט מוערך בכמאות אלפי שקלים. לדברי לנדאו, מדובר במשלוח גדול שמכיל משחקים וחטיפים והוא מתאפשר הודות לשיתוף פעולה עם חברות מזון ומשחקים גדולות במשק שתורמות את המוצרים. בשנים קודמות נעזרה העמותה במחלקות רווחה ברחבי הארץ שאליהן הועברו המשלוחים והם חילקו אותם לילדים בעלי צרכים מיוחדים שהם תחת חסותם. השנה בכוונת העמותה להרחיב את המבצע לגורמים נוספים בכל רחבי הארץ.