עמית סגל תוקף את לימור סון הר מלך: "היא תומכת טרור"

בדיון באולפן חדשות 12 התייחס עמית סגל לדברים של ח"כ סון הר מלך על האלימות שהופנתה כלפי קבוצת הנשים הערביות בגבעת רונן בסוף השבוע: "אני תחת הרושם שלימור סון הר מלך לא צריכה להיות בכנסת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/24 20:42 ז באב התשפד

עמית סגל תוקף את לימור סון הר מלך: "היא תומכת טרור"
עמית סגל, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

במהלך דיון שהתקיים היום (א') באולפן חדשות 12 הוצגו דבריה של ח"כ לימור סון הר מלך בדיון בוועדת החוקה בכנסת, שאמרה: "אירוע כזה תמים יכול להיות אירוע של ריגול". העיתונאי עמית סגל תקף את חבר הכנסת ואמר בתגובה לדברים: "נגיד פרטים על אירוע "'הריגול החמור"' במסגרתו בת שלוש' עם לוחית זיהוי ישראלית הייתה שם. הוציאו אותן מהרכב הן נחבלו' נשים מרהט שהגיעו בטעות, ושרפו להן את הרכב".

"אם לא די בזה זה תמיד הולך הטרלול ביחד"

סגל המשיך והתייחס לאמירתה של סון הר מלך: "לימור סון הר מלך אין דרך נעימה להגיד את זה היא תומכת טרור. היא תומכת טרור, היא תמכה בהצתת מכונית עכשיו של אנשים באקט שהופך את גבעת רונן המאחז לכיכר מנרה בתחילת האינתיפאדה השנייה". כדי להמחיש את טענתו, הזכיר סגל את תמיכתה של סון הר מלך בעמירם בן אוליאל "אותו כינתה '"קדוש"' והוסיף עקיצה: "אם לא די בזה, תמיד הולך הטרלול ביחד היא גם שאלה עם קדחת הנילוס המערבי לא נגרמה בגלל חיסוני קורונה".

לימור סון הר מלך, סגירת מעגל

לימור סון הר מלך | צילום: עמיאל ירחי כיפה

"דווקא כמי שחשב שהממשלה הקודמת נשענה על תומכי טרור"

את דבריו סיים סגל באמירה כי לטענתו לימור סון הר מלך אינה ראויה לכהן כחברת כנסת: "אני תחת הרושם שלימור סון הר מלך לא צריכה להיות בכנסת. ודווקא כמי שחשב שהממשלה הקודמת נשענה על תומכי טרור, ואני חושב שהם הרבה יותר גרועים ממנה, בגלל התמיכה של חלק נכבד מחברי הכנסת הערבים שעד היום לא יכולים לקרוא לחמאס ארגון טרור. אבל צריך להדגיש שכשמזהים תופעה כזאת, האדם הזה לא יכול להיות בכנסת ישראל".

עמירם בן אוליאל

עמירם בן אוליאל, "כינתה אותו קדוש" | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

האירוע בגבעת רונן שניים מהנוסעות ברכב נפגעו

כזכור, ביום שישי האחרון, ארבע נשים וילדה מרהט, שנכנסו בטעות ליישוב גבעת רונן שבשומרון, נרגמו באבנים ורכבן הוצת. מדוברות המשטרה נמסר כי "התקבל דיווח על אודות רכב ישראלי שנכנס בשוגג לישוב גבעת רונן והותקף והוצת בידי חשודים ישראלים. שניים מנוסעי הרכב נפצעו וכוח צה"ל העניק להם טיפול רפואי בשטח, בהמשך פונו הפצועים לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום והחלו בחקירת המקרה"