צפו יונית לוי שיתפה: מגיש חדשות 12 פנה לביידן בשידור חי

עודד בן עמי, מגיש חדשות 12, פנה לנשיא ביידן בשידור חי: "הרשה לי לפנות אליך באופן אישי דווקא בשעה הכל כך עדינה וכל כך רגישה הזאת שאנחנו נמצאים בה במזרח התיכון הרותח" | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/24 11:17 ב באב התשפד

יונית לוי שיתפה: מגיש חדשות 12 פנה לביידן בשידור חי
יונית לוי, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

בימים המתוחים העוברים על הישראלים לקראת מתקפה האיראנית, כשהם זוכרים כל העת את יתר החטופים והחטופות בשבי חמא הנורא, בחר המגיש עודד בן עמי לפנות אמש (ב') בתכניתו לנשיא ביידן. "הנשיא ג'ו ביידן, הרשה לי לפנות אליך באופן אישי דווקא בשעה הכל כך עדינה וכל כך רגישה הזאת שאנחנו נמצאים בה במזרח התיכון הרותח", פתח מגיש ערוץ 12.

צפו בפנייה של עודד בן עמי לביידן:

"אל תיפגע ממש שמכנה אותך ברווז צולע, אתה ממש לא"

"הרשה לי לומר לך שיש כאן בתוכנו רבים מאוד שמעריכים אותך, את ידידותך האמיצה, את הציונות האמיתית שאתה מגלה, את הגב החזק והיציב שאתה נותן למדינת ישראל מול האיום המרושע של איראן וגרורותיה", אמר בן עמי. את הסרטון שיתפה מגישת המהדורה המרכזית, יונית לוי, בחשבון ה-X שלה, בצירוף כתוביות באנגלית.

"אל תיפגע ממש שמכנה אותך ברווז צולע, אתה ממש לא", ביקש בן עמי לחזק את ביידן. "אתה נשיא ארצות הברית עד מחצית ינואר בשנה הבאה, עם כל מה שמשתמע מכך. ישראלים רבים מאוד יודעים היטב כמה השקעת בביטחונה של מדינת ישראל ועדיין משקיע כמה סייעת ועדיין מסייע כמה ידעת לחבק אותנו בשעות הכי קשות שלנו כמה ניחמת בני משפחות החטופים ההמומים ואיך שיחקת בחדר הסגלגל בבית הלבן עם פדויי השבי הקטנטנים. והישראלים הרבים הללו מעריכים זאת מודים לך על כך מקרב לב".