נטלי דדון זועמת: זוהמה, ילדה שהרגע איבדה את אמא שלה

הדוגמנית והפעילה החברתית הגיבה בפוסט זועם באינסטגרם לסערה סביב הביקורות המחרידות נגד נועה ארגמני: "באיזו זכות אתם כותבים מילים כאלו קשות? איבדתם את זה לגמרי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/24 16:28 יז בתמוז התשפד

נטלי דדון זועמת: זוהמה, ילדה שהרגע איבדה את אמא שלה
צילום: תום מרשק

פרשן "הארץ" אורי משגב תקף את נועה ארגמני ואביה בחשבון הפייסבוק שלו, לאחר שהשתתפו בטיסת ראש הממשלה. "נועה ארגמני ואביה צריכים להתבייש בהסכמתם לשמש תפאורה בטיסת הזוג המטורלל והמחוייך הזה, בדיוק בבוקר שבו התבשרנו על עוד שני חטופים שאתרע מזלם למות בשבי ולא לטוס לוושינגטון עם מפקיר החטופים. בושה שלא הייתה כמוה. קודם כל של הזוג המטורלל שחטף וניצל אותם, אבל גם שלהם". למשגב הצטרפו מספר אנשים שהביעו תמיכה ואז חיזקו את עמדתו.

נטלי דדון: "באיזו זכות אתם כותבים מילים כאלו קשות? איבדתם את זה לגמרי"

נטלי דדון, דוגמנית ופעילה חברתית, פרסמה פוסט זועם בחשבון האינסטגרם שלה. "ואני חשבתי שמשפחות החטופים קדושות, שהחטופים קדושים", כתבה, "אבל יש אנשים בעם שזה קדוש להם רק כשעומדים דום לצדם. הם קדושים עד שמישהו מעז לחשוב אחרת, מהם עד שפועלים באופן שלא מתיישר איתם. כשהם בשליחות למען החטופים ומדינת ישראל הם תקועים בשנאה".

דדון המשיכה וכתבה: "אני פשוט מקיאה מהזוהמה שיוצאת כלפי ילדה שהרגע איבדה את אמא שלה, עברה גיהנום בשבי חמאס, איבדה את חבריה הטובים בשבעה באוקטובר ורק עכשיו מגלה ומתאבלת גם עליהם. וכלפי אבא שקבר את אשתו וחי בגהנום משל עצמו חודשים רבים, כשהוא סועד את אשתו בזמן שבתו בשבי. תתביישו לכם! באיזו זכות אתם כותבים מילים כאלו קשות? איבדתם את זה לגמרי".