מגישת ערוץ 14 שיתפה: "מטופלת בסטרואידים"

דנה ורון שיתפה באינסטגרם על תהליך ההתמודדות שלה עם מחלת העיניים שבה חלתה לאחרונה. "בעיקר מרגישה כמה אני תלויה בה' יתברך, משתדלת לפעול בכל הזירות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/24 08:43 טו בתמוז התשפד

מגישת ערוץ 14 שיתפה: "מטופלת בסטרואידים"
דנה ורון, צילום: צילום מסך, ערוץ 14

רפואה שלמה: מגישת ערוץ 14, דנה ורון, שיתפה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה כי היא מטופלת בסטרואידים, וכי היא מרגישה שהתפילות לרפואתה משפיעות. "מרגישה שזה מאוד גוף נפש כל האירוע הזה, משתדלת לפעול בכל הזירות".

"בעיקר מרגישה כמה אני תלויה בה' יתברך", שיתפה ורון, "רופא כל בשר ומפליא לעשות. עדיין התפילות שלכם פועלות ומשפיעות, אז תודה רבה". את הסטורי פרסמה כתגובה לשאלה של עוקבת ששאלה "איך את מרגישה, ומה עם העיניים?".

ערוץ 14

ערוץ 14, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

מגישת ערוץ 14: "אני מצרה על הדרך"

כזכור, ורון שיתפה שהיא מתמודדת עם דלקת לא פשוטה בעיניים, וייחסה זאת לכך שתקפה את יושב ראש ש"ס אריה דרעי על "חוק הרבנים": "כחסידה של הרבי מיד כתבתי באיגרות קודש ומתשובתו הבנתי שלא נהגתי כשורה בסרטון האחרון שהוצאתי. גם אם הייתה לי ביקורת, לא זו הדרך בה הייתה צריכה להיאמר. אפשר היה כללי ולא פרסונלי, לדבר על מעשים ולא על אנשים - בטח לא על אנשים שעשו ועושים כל כך הרבה טוב למען עם ישראל. אני מצרה היום על הדרך שבה ניסחתי את הדברים ושואפת לתקן". בסיום התנצלה ורון: "מקווה שתוכל למצוא בליבך מקום למחול על כך לאחר שאביע את המסר גם בפרהסיה".