מעיין אדם: אני על סף קריסה

אושיית הרשת שיתפה את עוקביה בעומס הקשוח שהיא חווה פחות מחודש מאז שילדה את ביתה השנייה: "הייתי בטוחה שאני לא יכולה להמשיך ככה ואז תבור חלתה ולימדה אותי שאמא מסוגלת להרבה יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/24 21:14 ד בתמוז התשפד

מעיין אדם: אני על סף קריסה
מעיין אדם, צילום: שי פרנקו

חלף פחות מחודש מאז מעיין אדם ילדה את בתה השנייה, קדם, אחות קטנה לתבור. היום (ד') שיתפה אושיית הרשת וכוכבת הריאליטי על הקושי בניהול קריירה במקביל להורות וזוגיות "אני ככה מלקרוס" שיתפה אדם בסטורי עם עוקביה באינסטגרם.

"כל אחד מהסעיפים פה הוא משרה מלאה"

אדם פירטה את העומס הרב שהיא חווה בתקופה האחרונה: "תינוקת יונקת בת 3 שבועות שזקוקה לידיים 24/7, גור בת שנה שזקוקה עכשיו לעוד יותר תשומת לב, עסק גדול ומורכב שזקוק לכל הזמן, האנרגיה, המשאבים, הכישורים והיכולות שלי, משפחה שזקוקה לי חזקה, תוכנית טלוויזיה שזקוקה לי חדה, בן זוג שאני צריכה לעצור לראות ולהיות קשובה, זוגיות זו גם עבודה, אלף בקשות ביום להשתתף במשהו וקריאות לעזרה, חברים לטפח, מלחמה במשקל, פרויקט הנצחה למפל, כל אחד מהסעיפים פה הוא משרה מלאה".

"הייתי בטוחה שאני לא יכולה להמשיך ככה ואז תבור חלתה"

אלא שהטוויסט בעלילה הגיעה לדבריה של אדם דווקא כאשר ביתה חלתה. "הייתי בטוחה שאני לא יכולה להמשיך ככה ואז תבור חלתה ולימדה אותי שאמא מסוגלת להרבה יותר - מהכי הרבה שקיים. אמא יכולה להיות עייפה, אבל איכשהו היא לא קורסת אף פעם. כמעט".