אבל בעולם התרבות: הזמר אדם נפטר - אלה מילותיו האחרונות

הזמר האהוב נפטר הבוקר לאחר שחלה בסרטן. לפני מותו ביקש למסור: "עשיתי המון, הייתי טוטאלי, הלכתי עד הקצה בכל דבר. נשארו לי כמה חלומות לא סגורים אבל לא המון". עוד הבטיח: אנסה לפעול מלמעלה להשבת החטופים

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/24 08:47 כא בסיון התשפד

אבל בעולם התרבות: הזמר אדם נפטר - אלה מילותיו האחרונות
אדם, צילום: Avshalom Sassoni,Flash90

המרכז הרפואי ת"א איכילוב הודיע הבוקר (ה') על פטירתו של הזמר והשחקן אדם (חיים כהן), לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. אדם, בן 64 במותו, הותיר מילים אחרונות אותן ביקש לפרסם לאחר לכתו ואלו מובאות כאן לבקשת קרוביו: "אם אתם קוראים את המילים האלה סימן שאני בעולם שכולו טוב, ככה אומרים, עוד לא יכול להמליץ", כתב בהומור.

"אפעל למעלה להשבת החטופים"

"רוצה להודות על המסע המופלא והבלתי יאמן בחיים האלה, עשיתי המון, הייתי טוטאלי, הלכתי עד הקצה בכל דבר, באהבה, בחברות, ביצירה, נשארו לי כמה חלומות לא סגורים אבל לא המון" כתב. "תודה על אהבה, תודה על כל אדם שפגשתי, או השפעתי בצורה זו או אחרת, תודה על החיים. אם לא הצלחתי לסייע מלמטה בעניין השבת החטופים, אנסה לפעול מלמעלה. תהיו טובים, אוהב".

אדם נולד וגדל בעכו, בשם חיים כהן. בסוף שנות השמונים פרץ עם שירים שהפכו ללהיטים כגון: "אין מוצא", "נוסע רחוק" ו-"סוד". הוא הודיע כי חלה בסרטן בשנה שעברה, ושיתף על הטיפולים והקשיים שעבר. על אף המחלה, השתדל אדם להופיע ולהקליט, אך הבוקר המחלה הכריעה אותו והוא הלך לעולמו.