מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

שרקי חוטף מזמרי: "בניגוד לחשיבות העצמית שלך"

לאחר הזיגזג של נתניהו שביטל פעמיים את הגעתו לתוכנית "הפטריוטים" העיתונאי הסרוג עקץ את ראש הממשלה על התנהלותו. פאנליסט ערוץ 14 מיהר להגיב: "בניגוד לחשיבות העצמית שלך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/24 23:00 יד בסיון התשפד

שרקי חוטף מזמרי: "בניגוד לחשיבות העצמית שלך"
יאיר שרקי, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

לאחר פארסת הזיגזג של ראש הממשלה נתניהו, שהסכים להתראיין לתוכנית "הפטריוטים" של ערוץ 14, ביטל, אישר מחדש השתתפות, ושוב ביטל, הכתב הסרוג יאיר שרקי עקץ את ראש הממשלה וצייץ בחשבון "X" שלו: "בשידור חי (שלא קרה בסוף) קיבלנו המחשה מדויקת על אופן קבלת החלטות בלשכת ראש הממשלה. הפעם פשוט מופגן ועל ראשו על הבייס".

"אני יכול להבין שיש מצב שראיון בפטריוטים יתבטל"

פאלניסט ערוץ 14, יותם זמרי, השיב לשרקי ותקף: "זה ראש ממשלה, בניגוד לחשיבות העצמית שלך אני יכול להבין שיש מצב שראיון בפטריוטים יתבטל כי צץ משהו חשוב יותר. לא על הראש ולא נעליים". שרקי לא נשאר חייב והשיב חזרה: "כבר שמונה חודשים וחצי שצץ משהו חשוב יותר (חוק הרבנים סטייל) שמונע קבלת החלטות אסטרטגיות בצפון ובדרום, באמת אין לך מה להיפגע אישית ממנו".

הזיגזג של נתניהו: מגיע, לא מגיע, כן מגיע, לא מגיע

כזכור, שעה וחצי לפני הריאיון המתכונן בתוכנית "הפטריוטים" בהגשתו של ינון מגל, ראש הממשלה נתניהו ביטל את השתתפותו וההודעות על ההופעה המתוכננת נמחקו מחשבונותיו הרשמיים ברשתות החברתיות. לאחר מכן אישר נתניהו מחדש את השתתפותו בתוכנית ולאחר מכן ביטל שוב. עד כה טרם התברר מדוע בוטל הריאיון.