פרשן בכיר בערוץ 14: "אחרי הריאיון שלנו עם דובר צה"ל הייתי עצוב"

שמעון ריקלין אירח את דניאל הגרי בתכנית המשותפת עם אראל סג"ל בערוץ 14, ויצא מאוכזב מהראיון: "כשחמאס מצטט את דובר צה"ל בכרזות שלו כולם מבינים שיש בעיה חמורה עם הנחישות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/24 13:19 יד בסיון התשפד

פרשן בכיר בערוץ 14: "אחרי הריאיון שלנו עם דובר צה"ל הייתי עצוב"
שמעון ריקלין, צילום: אמיר לוי/פלאש 90

דניאל הגרי, דובר צה"ל, הגיע אתמול (ד') לראשונה להתראיין בערוץ 14 בתכנית "ריקלין וסג"ל" שמגישים שמעון ריקלין ואראל סג"ל. בתכנית אמר הגרי: "צה"ל יכול לפרק את חמאס צבאית, אבל כדי להשמיד למוטט ולהעלים אותם צריך להצמיח משהו אחר". מאוחר יותר ריקלין פרסם ציוץ ברשת ה-X שלו, ובו כתב: "הערב אחרי הריאיון שלנו עם דובר צה"ל הייתי עצוב".

שמעון ריקלין יצא מאוכזב מהריאיון עם דובר צה"ל: "בעיה חמורה עם הנחישות"

ריקלין הסביר את האמירה: "הרגשתי שאנחנו לא מדברים באותה שפה של ניצחון, הכרעת חמאס וההבנה שאסור להשאיר את חמאס בשלטון. מתברר שחמאס גם הבינו ככה". המגיש ציטט סוכנות ידיעות עזתית המזוהה עם חמאס שפרסמה כרזות ובהן דבריו של דובר צה"ל שטען שלא ניתן להביס את החמאס ואי אפשר להשיב את כל החטופים במבצעים צבאיים. "כשחמאס מצטט את דובר צהל בכרזות שלו כולם מבינים שיש בעיה חמורה עם הנחישות הרצון וההבנה של המטכ"ל שחייבים לנצח", כתב העיתונאי.

לבסוף סיכם: "המצפן שם התבלבל. ואז אמרתי לעצמי מזל, מזל שנתניהו כעת ראש ממשלה, כי הוא היחידי שמתעקש להמשיך במלחמה מול הנאצים בעזה עד הניצחון".