נמסנו: המחווה הגרנדיוזית של אסף זמיר למאיה ורטהיימר

אושיית הרשת המצליחה טסה לפריז עם אמה ואחותה למחצה, כשבן הזוג הפוליטיקאי החליט להישאר מאחור. אחרי פחות מ-24 שעות בנפרד הוא החליט להפתיע אותה במחווה רומנטית ומתוקה

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/24 17:09 יב בסיון התשפד

נמסנו: המחווה הגרנדיוזית של אסף זמיר למאיה ורטהיימר
אסף זמיר ומאיה ורטהיימר, צילום: Miriam Alster/Flash90

מי שעוקב אחרי אושיית הרשת מאיה ורטהיימר נהנה בימים אלה מתמונות של העיר הרומנטית פריז, לשם טסה יחד עם אמה אריאלה ואחותה למחצה סיון טלמור. אתמול (ב') האושייה שיתפה את העוקבים שלה בסיפור מרגש ומתוק במיוחד: בעלה אסף זמיר רצה להצטרף לטיול ביעד האהוב על הזוג, אך ויתר כשהבין שבן הזוג של טלמור לא יכול להגיע. "אמרתי לו שזה ממש מטופש כי פריז זה המקום שלנו", סיפרה ורטהיימר, "ובקרוב יהיה לנו תינוקי ולא נוכל לטוס לשום מקום רומנטי".

אסף זמיר טס כל הדרך לפריז כדי להפתיע את מאיה ורטהיימר

בסופו של דבר ורטהיימר טסה עם האם והאחות ובן הזוג זמיר נשאר בארץ, אך לא לעוד הרבה זמן. כבר בבוקר למחרת הבין הפוליטיקאי שזאת הייתה טעות לוותר על ההזדמנות והחליט לטוס להפתיע את אשתו באמצע פריז. "זאת רומנטיקה מושלמת בעיני", כתבה ורטהיימר שהחלה לבכות מהתרגשות כשפגשה את בעלה, "וכזאת אני, חיה בקומדיה רומנטית". לאחר מכן שיתפה סרטון ובו גם אמה אריאלה מתרגשת. "אני מאוד הורמונלית חברים", הסבירה, "זה נורא ריגש אותי, חיים שלי".