שלושה עמודים: התגובה של חיים לוינסון לתביעת הענק של בן גביר

לאחר שהשר לביטחון לאומי הגיש תביעת לשון הרע נגד העיתונאי בעקבות ציוץ הומוריסטי שפרסם עליו, לוינסון משיב במכתב משלו: "מרשי סבור כי פנייתך היא קנטרנית, טורדנית, ונעדרת כל בסיס משפטי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/24 12:17 יא בסיון התשפד

שלושה עמודים: התגובה של חיים לוינסון לתביעת הענק של בן גביר
השר בן גביר, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיש אתמול (א') תביעת לשון הרע נגד העיתונאי חיים לוינסון וזאת בשל פרסום של האחרון ברשת, בו פרסם "ספר מחזור" סאטירי של השר בו נכתבו עובדות כביכול על תקופת נערותו של בן גביר. בתגובה לתביעת הענק הגיש לוינסון מכתב בן שלושה עמודים לעורך הדין של בן גביר על ידי עו"ד ליעד ורצהיזר.

חיים לוינסון משיב: "פנייתך היא קנטרנית, טורדנית, ונעדרת כל בסיס משפטי"

"מרשי סבור כי פנייתך היא קנטרנית, טורדנית, ונעדרת כל בסיס משפטי, וכי היא מונעת אך ורק מרצון מרשך 'להתנגח' עמו פומבית, על מנת לזכות בתשומת לב תקשורתית. זאת, כך נראה, על מנת להסיט את תשומת לב בוחריו מתפקודו הלקוי כשר לביטחון לאומי, אשר בתקופתו הורע מצבה של מדינת ישראל בכל פרמטר שתחת אחריותו", נכתב בתחילת המכתב.

בהמשך טענה עורכת הדין כי אין באירוע לשון הרע, ומדובר בציוץ הומוריסטי המבוסס על סערת רשת. "הפרסום הנ"ל מבטא את התרשמותו של מרשי, לפיה מרשך הוא אדם אלים, ילדותי, תאב פרסום, אשר נוהג להלהיט את היצרים ולחרחר ריב ומדון", נכתב. "בניגוד לנטען במכתבך, האדם הסביר אשר נחשף לפרסום מבין היטב שלא מדובר בצילום אותנטי של עמוד מספר המחזור של מרשך. לפיכך, טענותיך המלאכותיות מעוררות גיחוך".

בסיום המכתב הבהירה עורכת הדין בשם לוינסון כי במידה ואכן תתבצע התביעה, העיתונאי ידרוש תשלום הוצאות ריאליות "לצורך התמודדות עם הליך סרק שכזה".