מאות אלפי שקלים והתנצלות: השר בתביעת ענק נגד חיים לוינסון

לאחר שצייץ ציוץ סאטירי על השר לביטחון לאומי בו פרסם "ספר מחזור" מפוברק של השר, מגיב בן גביר בתביעת דיבה ודורש התנצלות ומאות אלפי שקלים. עורך דינו של בן גביר: "יש בדברים כדי לבזות ולהשפיל את מרשי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/24 14:23 י בסיון התשפד

מאות אלפי שקלים והתנצלות: השר בתביעת ענק נגד חיים לוינסון
חיים לוינסון, עוד תביעת דיבה, צילום: Moshe Shai/FLASH90

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיש היום (א') תביעת לשון הרע נגד העיתונאי חיים לוינסון וזאת בשל פרסום של האחרון ברשת, בו פרסם "ספר מחזור" סאטירי של השר בו נכתבו עובדות כביכול על תקופת נערותו של בן גביר.

במכתב התרעה ששלח עורך דינו של השר נכתב כי "הדברים בפרסום מהויים לשון הרע שכן מה שצולם כ'ספר מחזור' לא נרשם מעולם ולמעשה מדובר בהמצאה מפרי דמיונך הקודח". עוד הוסיף בכתב התביעה: "מדובר בפרסום שקרי שאין בו דבר מלבד הכפשת מרשי". בן גביר דורש פיצוי בסך 200 אלף שקלים כמו גם התנצלות ברשת.

חבר הקבינט, בן גביר.

בן גביר, תובע את לוינסון. צילום: Ben Hakoon/Flash90

לא רק בן גביר, 9 תביעות עומדות נגד לוינסון

בתגובה כתב לוינסון ברשת X: "בתגובה לציוץ הסאטירי שלי על בן גביר, קיבלתי מכתב שלצערי בכלל בכלל לא סאטירי, שהוא מאיים עלי בתביעה. עצוב, אבל זה רמת הפוליטקאים ומהמשפטנים במדינה". לאחרונה חשף לוינסון כי עומדות נגדו 9 תביעות דיבה וכי הוא מיוצג בידי שישה משרדי עורכי דין שונים. לאחרונה הגישה גם חברת הכנסת טלי גוטליב מכתב התרעה כנגדו.

https://twitter.com/chaimlevinson/status/1802291292056998077/photo/2