קייט מידלטון פרסמה תמונות נדירות: "יש ימים טובים וימים רעים"

הנסיכה הבריטית לא מרבה להופיע בפומבי ולפרסם תמונות מאז נודע כי היא חלתה בסרטן, אך לכבוד יום ההולדת של המלך פרסם הארמון תמונות נדירות, קייט עצמה הגיבה ושיתפה במצבה הבריאותי: "הטיפול שלי נמשך ויהיה לעוד כמה חודשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/24 08:36 י בסיון התשפד

קייט מידלטון פרסמה תמונות נדירות: "יש ימים טובים וימים רעים"
קייט מידלטון, תמונה נדירה., צילום: shutterstock

מאז הודיעה קייט מידלטון כי היא חלתה במחלת הסרטן, בארמון המלוכה לא מרבים לפרסם תמונות ותיעודים של הנסיכה מוויילס ונותנים לה מרחב אישי להחלמה. אך בסוף השבוע התרחשו אירועי יום ההולדת של המלך ובארמון פרסמו תמונות עדכניות של הנסיכה.

בתמונות כמו גם בסרטון שפרסם בית המלוכה הבריטי, נראית קייט יחד עם משפחה, לבושה כהרגלה בטוב טעם ומחייכת לא מעט. בארמון חגגו את השתתפותה של מידלטון וכתבו: "יום בלתי נשכח במצעד יום ההולדת של המלך".

"זה באמת שינה את העולם לוויליאם ולי ועזר לשנינו לעבור את הזמנים הקשים יותר"

תמונותיה של מידלטון עוררו שיח נרחב ברשתות והתרגשות רבה בקרב מעריציה. היא עצמה הגיבה בהתרגשות בעמוד האינסטגרם שלה וגם שיתפה בתהליך הרפואי שהיא עוברת: "נדהמתי מכל הודעות התמיכה והעידוד בחודשיים האחרונים. זה באמת שינה את העולם לוויליאם ולי ועזר לשנינו לעבור את הזמנים הקשים יותר".



"אני מתקדמת יפה, אבל כמו שכל מי שעובר כימותרפיה ידע, יש ימים טובים וימים רעים. בימים הרעים האלה אתה מרגיש חלש, עייף ואתה צריך לתת לגוף שלך נח. אבל בימים הטובים, כשמרגישים חזקים יותר, רוצים להפיק את המירב מלהרגיש טוב".

"הטיפול שלי נמשך ויהיה לעוד כמה חודשים" היא הוסיפה, "אני מצפה להשתתף במצעד יום ההולדת של המלך בסוף השבוע הזה עם משפחתי ומקווה להצטרף לכמה אירועים ציבוריים במהלך הקיץ, אבל באותה מידה בידיעה שעוד לא יצאתי מכלל סכנה".