מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מרגש עד דמעות: אימו של אבינתן פוגשת את בת זוגו ששוחררה מהשבי

הרבנית ימימה מזרחי שיתפה בחשבון האינסטגרם תיעוד מהמפגש המרגש בין אימו של החטוף אבינתן אור, דיצה אור, יחד עם בת זוגו ששוחררה מהשבי, נעה ארגמני: "איזה עם טוב יש לנו. איזה אימהות של אור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/24 13:03 ה בסיון התשפד

מרגש עד דמעות: אימו של אבינתן פוגשת את בת זוגו ששוחררה מהשבי
החטוף אבינתן אור והאמא דיצה, צילום: באדיבות המשפחה

מרגש עד דמעות: אימו של החטוף אבינתן אור, דיצה אור, פגשה אתמול (ב') את בת זוגו נעה ארגמני שנחטפה עימו בשבעה באוקטובר וחולצה במבצע הירואי במהלך השבת האחרונה. הרבנית ימימה מזרחי שיתפה את התיעוד המצמרר מהמפגש וכתבה: "את התמונה המרגשת הזו שולחת לי אישה מופלאה, דיצה אור, אמא של אבינתן החטוף. היא פוגשת סוף סוף את נעה ארגמני, חברתו של אבינתן שנחטף לצידה ולא מפסיק, גם תוך כדי דחיפות גסות, לעודד אותה".

"איזה עם טוב יש לנו. איזה אימהות של אור"

הרבנית ימימה המשיכה: "מיום השחרור של נעה, תלמידות לא מפסיקות לשאול אותי: 'ואיך דיצה?' ובכן, דיצה, היא... אור. מה לא אמרנו על עצמנו בשנה האחרונה: חברה מפולגת, לא מצליחים להתאחד, מתאחדים רק סביב צער או אסון... אז זהו, שלא. הנה אישה ששמחה שמחה שלימה, כן, שמחה שלימה ואמיתית, בשמחתה של שבויה ששוחררה. דיצה מרגישה שמשהו ממנה יצא לחופשי, שמשהו ממנו, מאבינתן, השתחרר גם הוא השבוע. איזה עם טוב יש לנו. איזה אימהות של אור".

כזכור, במבצע הירואי של צה"ל, שב"כ וימ"מ בלב מחנה נוסיראת חולצו ארבעה חטופים: נועה ארגמני (25), אלמוג מאיר (21), אנדרי קוזלוב (27) ושלומי זיו (40). במהלך הפעילות נפל לוחם הימ"מ פקד ארנון זמורה ז"ל, מפקד צוות ביחידה הלאומית ללוחמה בטרור (ימ"מ) של משטרת ישראל.