רביטל ויטלזון הייתה בהופעה של קולדפליי וחזרה עם תובנה על הישראלים

כמו חצי מדינה בערך, נסעה הקומיקאית ואושיית הרשת להופעה של הלהקה באתונה על מנת לציין 20 שנות נישואים, וחזרה עם מספר תובנות, בין היתר גם על קבוצת הוואטסאפ הישראלית להופעה: "יותר פעילה מקבוצת גן פרפרים בימים שלפני מסיבת הסיום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/06/24 13:39 ד בסיון התשפד

רביטל ויטלזון הייתה בהופעה של קולדפליי וחזרה עם תובנה על הישראלים
רביטל ויטלזון, המלצות, לינקים ושיימינג., צילום: אושר עדן פשינסקי

שיטוט קצר ברשתות החברתיות מעלה את התהייה האם היו גם יוונים בהופעה של קולדפליי ביוון, מה שבטוח הוא שישראלים היו שם ובכמויות, אחת מהן היא אושיית הרשת והקומיקאית רביטל ויטלזון שגם שיתפה בכמה תובנות שעלו לה במהלך הנסיעה להופעה.

"יותר פעילה מקבוצת גן פרפרים בימים שלפני מסיבת הסיום"

בעמוד האינסטגרם שלה, שיתפה ויטלזון בחוויה ובהחלטה לטוס גם תוך כדי המלחמה. "זה התחיל באוגוסט, בחיים שלפני המלחמה. נדב הציע שנציין עשרים שנות נישואין בהופעה של קולדפליי. הסכמתי, מה אכפת לי" היא כותבת. על הלבטים האם לטוס היא כותבת: "כל חודש מחדש התלבטתי אם להגיד לו למכור או לבטל. עד לילה לפני לא ידענו אם כן או לא. והנה אנחנו שם" שיתפה.

ויטלזון בדרכה המשעשעת העלתה גם מספר תובנות על ההופעה. "אין על קבוצת הוואטסאפ 'קולדפליי יוון', יותר פעילה מקבוצת גן פרפרים בימים שלפני מסיבת הסיום" היא כותבת. "המלצות, לינקים ושיימינג. מכירות וקניות כרטיסים וכמובן כל הישראלים שברילוקיישן ביוון כבר שלושים שנה וניסו למכור לנו הסעות, טיולים, טברנות ודירת שלושה חדרים קו ראשון לאקרופוליס".

כריס מרטין, "רפרטואר כ"כ מגוון".

כריס מרטין, "רפרטואר כ"כ מגוון". צילום: Brian Friedman,Shutterstock

"עצמתי עיניים ואמרתי תודה שהוא כאן"

בהמשך תיארה את קורותיה בתחבורה הציבורית של אתונה ובארסנל הלהיטים של הלהקה. היא סיכמה את החוויה: "היה כן רגע אחד שבאמת התרגשתי, כשהוא שר את: 'את נותנת לי להרגיש כאילו אני שוב בחיים'. לא שאני צריכה הרבה בשביל לבכות, אבל זה היה השלב שעצמתי עיניים ואמרתי תודה שהוא כאן וגם אני ושהחיים קצרים וקשים ובאמת מה ביקשנו, רק להעביר אותם עם מישהו שאנחנו אוהבים".