יעל בר זוהר מאושרת: "כבר לא חלמנו על תסריט כזה"

הבשורה על שחרור ארבעה חטופים חיים על ידי צה"ל הצליחה לרגש מדינה שלמה, וכך גם את הסלבס שהגיבו בסטוריז נרגשים: "זה לא ההורמונים. מישהי כתבה לי שזה יום ההולדת של אבא של נועה ואין מצב שאתם לא בוכים מאושר עכשיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/24 09:49 ג בסיון התשפד

יעל בר זוהר מאושרת: "כבר לא חלמנו על תסריט כזה"
צילום: Marvin photography

מדינת ישראל געשה אתמול (שבת) מהתרגשות בעקבות הבשורה על שחרורם של ארבעה חטופים חיים על ידי צה"ל. גם הסלבס הגיבו בסטוריז נרגשים. "שרק נמשיך לשמוע בשורות כאלה טובות ומרגשות", כתב הזמר אליעד, "שהדמעות שאנחנו בוכים על כולם יהפכו לדמעות של שמחה". הזמרת אודיה הצטרפה: "ישתבח שמו לעד. תודה להשם יתברך, תודה לכל כוחות הביטחון, איזה שבוע מבורך. שנשמע רק בשורות משמחות".

יעל בר זוהר: "השבת הכי שמחה מאז ה-7 באוקטובר"

יעל בר זוהר, שרק לאחרונה איבדה את אביה, כתבה: "השבת הכי שמחה מאז ה-7 באוקטובר. כבר לא חלמנו על תסריט כזה. אין על צה"ל והלוחמים שלנו בעולם". הדוגמנית לא שכחה את מי שנפל במהלך החילוץ: "כמובן שהשמחה מהולה בכאב ועצב גדול על מות הגיבור ארנון זמורה ז"ל - יהי זכרך ברוך. תודה וסליחה ששילמת בחייך עבור חיי החטופים".

"דמעות של אושר מול דמעות של כאב"

אושיית הרשת נטלי לוי אהרון, אשתו של הזמר דודו אהרון, כתבה: "מוצפת רגשות, כמו כולם. דמעות של אושר מול דמעות של כאב. כל אחד עולם ומלואו. אני כל כך שמחה על מי שחזר היום מהשבי! ומצד שני אני לא מפסיקה לחשוב על האישה שנשארה ללא בעל ועל הילדים שלה שנשארו ללא אבא שצופים עכשיו איך כולם שמחים ומאושרים בזמן שהם חווים את הכאב הכי גדול שאפשר".

דודו ונטלי אהרון

דודו ונטלי אהרון, צילום: נועה איזנשטט

"אין מצב שאתם גם לא בוכים מאושר עכשיו"

אושיית הרשת קורין גדעון הוסיפה: "איזו שבת מרגשת, אי אפשר לעצור את הדמעות מרוב אושר. לא מאמינה שאלה התמונות שאנחנו רואים. כמה תפילות. בקרוב אצל כולם אמן". מאיה ורטהיימר צילמה את עצמה בוכה מהתרגשות: "אוקיי זה לא ההורמונים. מישהי כתבה לי שזה יום ההולדת של אבא של נועה וזהו אין מצב שאתם גם לא בוכים מאושר עכשיו. עכשיו בבקשה עוד 120 הודעות כאלה בבקשה בבקשה. כמה תפילות, בא לי שנדמיין כולנו אותם חוזרים הביתה".

מאיה ורטהיימר

מאיה ורטהיימר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90