עקיבא נוביק מופתע מחיים לוינסון: אתה מאמץ את הנרטיב של נתניהו

עיתונאי "הארץ" כינה את הכדורגלן שמואשם בתקיפת בת זוגו "קלאסיקה של ימין ישראלי" | עקיבא נוביק הגיב: "משתומם שאתה מאמץ את הנראטיב של נתניהו וחסידיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/24 16:46 כח באייר התשפד

עקיבא נוביק מופתע מחיים לוינסון: אתה מאמץ את הנרטיב של נתניהו
חיים לוינסון, צילום: Moshe Shai/FLASH90

אחרי תקופה ארוכה של שמועות, הבוקר (ד') פורסם כי הוגש כתב אישום נגד כדורגלן העבר איציק זוהר בגין תקיפת בת זוגו ואיומים כלפיה. על פי כתב האישום זוהר תקף את בת זוגו לשעבר בדירתם המשותפת לפני כחודשיים.

חיים לוינסון: "קלאסיקה של ימין ישראלי"

העיתונאי חיים לוינסון פרסם סרטון מערוץ 14 בו זוהר דיבר על בת זוגו לפני מספר חודשים וכתב: "קלאסיקה של ימין ישראלי. בפברואר האחרון איציק זוהר רץ לבכות אצל מחבק העבריינים בועז גולן שרודפים אותו כי הוא בערוץ 14 והוא 'לא יתן' שתיפול שערה מראשו של בת זוגו. בפועל: הוגש נגדו אישום שדפק לה מכות".

עקיבא נוביק: "משתומם שאתה מאמץ את הנראטיב של נתניהו וחסידיו"

עיתונאי התאגיד עקיבא נוביק, שהגיש לצידו של לוינסון תכנית משותפת בכאן רשת ב', הגיב על הציוץ: "אתה עושה עוול לא הוגן לימין הישראלי כשאתה ממתג את הטרלולים האלה כ'קלאסיקה של ימין'", כתב, "יש בישראל ציבור ענק עם עמדות לאומיות, ניציות, ואריה אלדד או יובל שטייניץ מייצגים אותם הרבה יותר מהנ"ל".

לוינסון השיב: "אם אתה חושב שהימין בימינו זה יובל שטייניץ ולא בועז גולן אתה או נאיבי או מנותק או סתם טרול", ונוביק המשיך את השיח: "שנים טוענים נתניהו וחסידיו שהם הימין הקלאסי, ומי שלא הם איננו ימין. אני כופר בזה, ומשתומם שאתה מאמץ את הנראטיב".