"יש לי 6 משרדי עורכי דין": חיים לוינסון חושף את מספר התביעות נגדו

העיתונאי חריף הלשון מרבה לפרסם ציוצים ציניים כלפי נבחרי ציבור בנוסף לסיפורים העיתונאים, דבר שגורם למספר רב של תביעות דיבה כנגדו. במענה לשאלת עוקב ברשת חשף לוינסון את מספר התביעות המתנהלות כנגדו בימים אלה | הבוקר קיבל התרעה לפני תביעה חדשה מח"כ טלי גוטליב

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/24 14:30 כה באייר התשפד

"יש לי 6 משרדי עורכי דין": חיים לוינסון חושף את מספר התביעות נגדו
חיים לונסון, מעסיק שישה משרדי עורכי דין, צילום: Moshe Shai/FLASH90

העיתונאי חיים לוינסון מרבה לצייץ ברשת X שם יש לו מאות אלפי עוקבים ובין היתר נוהג לא אחת לכתוב בציניות כלפי חברי כנסת. אלא שלא אחת נתבע לוינסון בעקבות פרסומיו ברשתות ומדי פעם הוא אף משתף בתביעות כנגדו ורק הבוקר (א') קיבל התרעה לפני תביעה מחברת הכנסת טלי גוטליב, לאחרונה נתבע גם בידי חבר הכנסת אלמוג כהן.

"אם גוטליב תתבע זה תהיה התביעה התשיעית"

בתגובה לאחד מעוקביו, חשף לוינסון את כמות התביעות העומדות כנגדו כיום ואת כמות משרדי עורכי הדין המיצגים אותו בערכאות השונות. "יש נגדי בימים אלו 8 תביעות, יש לי 6 משרדי עורכי דין שונים, אם גוטליב תתבע זו תהיה התביעה התשיעית" חשף לוינסון.

 "פייק ניוז מוחלט", טלי גוטליב

טלי גוטליב, תהיה התשיעית. צילום: יונתן סינדל/פלאש90

תהיה תביעה תשיעית? האיום של טלי גוטליב על חיים לוינסון

התביעה של גוטליב עליה מדבר לוינסון היא החדשה שבהן. הבוקר שיתף לוינסון בצילום מסך מתוך הודעה, בו האשימה אותו חברת הכנסת טלי גוטליב בהוצאת לשון הרע לכאורה בעקבות ציוץ שצייץ עליה. בהודעה הבהירה כי זוהי התרעה לפני תביעה וכי היא דורשת ממנו למחוק את הציוץ ולכתוב הבהרה. לוינסון עצמו הגיב וכתב כי "עורכת הדין ליעד ורצהיזר תייצג אותי בהליך, ככל שיוגש", במידה ויוגש, יהיה זה כאמור, ההליך התשיעי כנגדו.