מעיין אדם מגיבה על התחקיר של מירי רגב: "לא זיהיתי אותה"

אושיית הרשת המצליחה ששימשה בעבר בתור הדוברת של שרת התחבורה הגיבה לראשונה על תכנית "המקור" בתכניתה המשותפת עם חיים אתגר בקשת 12: "לא זיהיתי לא אותה, לא את הלשכה, זה היה 180 מעלות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/24 09:02 כה באייר התשפד

מעיין אדם מגיבה על התחקיר של מירי רגב: "לא זיהיתי אותה"
"חיים ומעיין", קשת 12, צילום: קשת 12

מעיין אדם מוכרת לכם כאושיית רשת מצליחה, אך את דרכה התחילה כדוברת של השרה מירי רגב. בימים אלו התחקיר על השרה ששודר בתכנית "המקור" מסעיר את המדינה כולה, ורבים חיכו לשמוע את דעתה של הדוברת לשעבר על כך. ביום שישי האחרון, בתכניתה המשותפת עם חיים אתגר, שיתפה אדם בתחושותיה מאז פרסום התחקיר.

צפו: מעיין אדם מגיבה על התחקיר של מירי רגב

"אני נשאלת המון האם זה נכון, מה שראינו בתחקיר", פתחה אדם, "אז ראשית - לא זיהיתי לא אותה, לא את הלשכה, זה היה 180 מעלות. היא נכנסה למשרד התרבות והספורט כמשרת חייה". גם את תכנית "הרמזור" המדוברת לא הכירה אדם: "לא היה מושג מי מצביע למה. אני יודעת מה עשינו בשביל הפריפריה. הייתי מאוד גאה".

על התחקיר עצמו אמרה: "הייתי גאה פחות במה שראיתי, אני באופן אישי מתנערת מזה. הייתי מאוד גאה במה שעשינו". והוסיפה: "ראיתי גם תחקירים בעבר שעשו לנו עוול. מצד אחד מסתכלת כמו כל עם ישראל ומצטמררת, מצד שני הייתי שם ולפעמים התחקירים מאוד מסודרים להוביל למשהו".