עיתונאית ערוץ 14 בפוסט מבית החולים: מודה לאלוהים שזה נגמר רק בזה

יערה זרד דרכה על חול לוהט, נכוותה ונאלצה להתאשפז במשך שבועיים בבית החולים. כעת היא משתפת תובנות בפוסט בפייסבוק: "ערוץ 14 זה באמת בית ומקום נפלא להיות בו, גם בתקופות כאלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/24 13:56 כא באייר התשפד

עיתונאית ערוץ 14 בפוסט מבית החולים: מודה לאלוהים שזה נגמר רק בזה
יערה זרד, צילום: סטודיו תומאס תומר שלום

יערה זרד, הפרשנית הפוליטית של ערוץ 14, העבירה את השבועיים האחרונים בבית החולים אחרי שדרכה על חול לוהט ונכוותה. בפוסט שפרסמה בחשבון הפייסבוק שלה היא שיתפה מספר תובנות מהאשפוז. "הכל משתנה בשני,ה אחת וזה מטורף לחוות את זה", פתחה, "שניה שבה דרכתי על חול לוהט שינתה לי את מסלול החיים זמנית, לפי הרופאים לחודש וחצי, ועדיין מודה לקדוש ברוך הוא שזה נגמר רק בזה".

יערה זרד: "ביקורים מהבוקר עד השעות הקטנות של הלילה"

זרד ניצלה את ההזדמנות כדי להודות לצוות מחלקת הכוויות בתל השומר: "מקום של מלאכים, אור גדול בתוך הטירוף", וגם למשפחה והחברים: "בשבועיים האלה הבנתי כמה הם מוכנים לעשות עבורי ובאיזו מסירות ונתינה. אני מודה על כל רגע שמקיפים אותי. תודה על כל הודעה, התעניינות, דאגה, רצון לסייע, משלוח בהפתעה וכמובן הביקורים, מהבוקר עד השעות הקטנות של הלילה".

"ערוץ 14 זה באמת בית ומקום נפלא להיות בו"

גם את מקום העבודה שלה היא לא שכחה: "ערוץ 14 זה באמת בית ומקום נפלא להיות בו, גם בתקופות כאלה. אנשי המערכת, האיפור והסטייל, הכתבים, המגישים וההנהלה מלווים ומקיפים אותי בכל התקופה. לא תעבור שעה ביום בלי חיזוק מאחד החברים בערוץ. זה מחמם את הלב. כמובן תודה לצופים שהציפו אותי בהודעות, איחולי החלמה וחיבוקים אקראיים בבית החולים. אני מתגעגעת לשידורים מאוד ואשוב בקרוב בעזרת השם".

על הקושי היא כתבה: "זה קשה להפוך לבעלת מוגבלות ברגע אחד, מעצמאית לחלוטין למי שנמצאת רוב היום על כיסא גלגלים. וזה שיעור חשוב עבורי ללמוד לקבל עזרה ועוד יותר, לבקש עזרה". וסיכמה: "אני עדיין מנסה להבין למה אני כאן בזמן הזה. אתמול חבר אמר לי שגם להיות בחוסר הבנה זה חשוב, אז אני שם. התשובות יגיעו בהמשך. השתדלתי בין הכאבים לשמור על אנרגיות גבוהות, לראות את הטוב סביבי תמיד, ואין ספק שזה הפך את התקופה הזו מדרמטית לחווייתית משהו"