פאולה רוזנברג עוררה סערה: "אם לסינוואר היה אינסטגרם הוא היה עושה לך לייק"

מגישת הטלוויזיה פרסמה פוסט ובו יצאה נגד המתקפה האגרסיבית ברפיח: "מי שלא מזדעזע - משתף פעולה" | הגולשים תקפו: "נסי לחיות פה בעוטף יום אחד, תתעוררי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/24 16:14 כ באייר התשפד

פאולה רוזנברג עוררה סערה: "אם לסינוואר היה אינסטגרם הוא היה עושה לך לייק"
פאולה רוזנברג, צילום: Michalelectric\cc-by sa

מגישת הטלוויזיה פאולה רוזנברג הצליחה להסעיר הבוקר (ג') את הרשת כשפרסמה פוסט נגד המתקפה ברפיח, וחטפה בגדול בתגובות. "התמונות מרפיח לא מקדמות ניצחון מוחלט ולא מקדמות ניצחון בכלל", פתחה, "הן כרטיס כניסה לרשימת המדינות המוחרמות בעולם. הן ידלדלו את הכיס ויפגעו בפרנסה, יסכנו את הביטחון האישי של כל מי שקשור לישראל יפגעו בעתיד ילדינו".

פאולה רוזנברג נגד המתקפה ברפיח: "מי שלא מזדעזע - משתף פעולה"

רוזנברג הוסיפה כי המתקפה ברפיח לא מקדמת את החזרת החטופים וכי מדובר באינטרסים פוליטיים. "התמונות מרפיח הן עוד צעד בדרך לתהום, ולהגשמת חזון מלחמת גוג ומגוג שעליו מפנטזים המשיחיים הפנאטים", טענה, "התמונות מרפיח משרתות את המשך השלטון של הממשלה המופקרת בתולדות ישראל. התעלמות מהתמונות מרפיח זה ויתור על היותנו האנשים הערכיים שאנחנו רוצים להיות. אדישות כלפי התמונות מרפיח הופכת אותו לאדם מנותק רגשית. חוסר יחס לתמונות מרפיח הופך אותנו להורים חסרי אחריות כלפי הילדים שאנחנו מגדלים במקום הזה".

"אי-ידיעה אינה פוטרת מאחריות", הוסיפה, "אין לנו את הפריבילגיה לא לדעת. "המינימום של המינימום שכל אדם עם לב ושכל וחשיבה הגיונית צריך לעשות היום בבוקר זה להזדעזע. מי שלא מזדעזע - משתף פעולה".

"נסי לחיות פה בעוטף יום אחד, תתעוררי"

הפוסט של רוזנברג הצליח להסעיר את הגולשים וגרר מאות תגובות זועמות. "את מבולבלת מאוד", כתבה אחת המגיבות, "בתור תושבת העוטף, שחוותה את ה7.10 על בשרה, אח לוחם שנפצע קשה בשבת השחורה וזו שעדיין רצה לממ"ד כי ממשיכים לזרוק עליי רקטות, ממליצה לך לבוא לנסות לחיות פה יום אחד. קל לדבר ממגדל השן שאתם חיים בו. מנותקים, זה אך ורק אתם. תתעוררי, כי את רחוקה מאוד מלהבין את הקטע פה".

מגיבה אחרת הוסיפה: "מי שבאמת עושה את הנזק למדינה ולחיילים שלנו זה פוסטים כמו שלך! אם לסינוואר היה אינסטגרם הוא בטוח היה עושה פה לייק". בתגובה אחרת נכתב: "באיזה צד את? יש עוד גברים נשים וילדים שנמקים במנהרות, את מודעת לזה? מה אכפת לי מרפיח כשהאחים שלי שוכבים שם בלי אוכל מים אוויר וחיים? שתישרף רפיח וכל עזה", ואחר הוסיף: "מי שלא מבין זו את ושכמותך. אם לא הגעת למסקנה שאנחנו נלחמים על הקיום שלנו על עתיד ילדנו כנראה שאת מנותקת מהמציאות".