עיתונאי "הארץ" במתקפה על תמיר סטיינמן: "החלטתו היא חרפה"

כתב הדרום המוערך של "חדשות 12" נבחר השנה להגיש את טקס המשואות בהר הרצל בצוותא עם מגישת ערוץ 14 מגי טביבי. העיתונאי ג'וש בריינר תקף את סטיינמן על ההשתתפות בטקס: "אתה אמור להיות עיתונאי, לא עובד בפיירול של מירי רגב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/05/24 12:17 ד באייר התשפד

עיתונאי "הארץ" במתקפה על תמיר סטיינמן: "החלטתו היא חרפה"
תמיר סטיינמן, לא כולם מפרגנים, צילום: CC BY-SA 3.0, Ofer Hajayov , wikipedia

טקס המשואות בהר הרצל יעמוד השנהבסימן המלחמה ואירועי ה-7 באוקטובר. אחד מבין שני המנחים שנבחרו להנחות את הטקס הוא כתב הדרום המוערך של "חדשות 12" תמיר סטיינמן. כזכור, סטיינמן הפך לפנים של הערוץ עם פרוץ המלחמה והפך לדמות אהובה בבתים רבים במדינה. יחד איתו תגיש את הטקס גם מגישת ערוץ 14 מגי טביבי.

בריינר נגד סטיינמן: "ההחלטתו להנחות את טקס הדלקת המשואות היא חרפה"

בעוד רבים פרגנו לסטיינמן על הבחירה בו, יש מי שלא רואים בעין יפה את השתתפותו שם ובכלל השתתפות של עיתונאים בטקס שכזה. כתב המשטרה של עיתון "הארץ", ג'וש בריננר תקף את סטיינמן בנושא בפוסט שהעלה לחשבון ה-X שלו.

ג

ג'וש בריינר, "אתה אמור להיות עיתונאי". צילום: CC BY-SA 4.0, wikipedia, דוד שי

"תמיר סטיינמן הוא עיתונאי מצויין וב-7 לאוקטובר הוכיח שהוא קודם כל בן אדם" פתח בריינר. "אבל ההחלטתו להנחות את טקס הדלקת המשואות היא חרפה" הוא כותב. בהמשך מסביר בריינר ומוסיף: "עיתונאים לא אמורים להנחות טקסים מטעם הממשלה, ואולי השנה יותר מתמיד. יגידו לך שזה 'כבוד גדול'. אל תסתנוור. אתה אמור להיות עיתונאי, לא עובד בפיירול של מירי רגב".

מגי טביבי: "תודה לקדוש ברוך הוא על הזכות"

"אני נרגשת" כתבה טביבי בפוסט חשוף באינסטגרם לאחר שנודע כי היא תנחה את הטקס. "זכות ענקית נפלה בחלקי להנחות את טקס הדלקת המשואות, דווקא בשנה כה כואבת כשמדינת ישראל בעיצומה של מלחמה חשובה וצודקת מאין כמוה, כש-134 ישראלים וישראליות עדין חטופים בעזה. נושאת תפילה לשחרורם ולשובם של לוחמינו חזרה הביתה בשלום.

היא המשיכה, "תודה לקדוש ברוך הוא על הזכות. מוקירה ומעריכה את הוועדה בראשותה של השרה מירי רגב על הבחירה בי לצידו של עמיתי תמיר סטיינמן מערוץ 12. מבטיחה שנעשה הכול למען האחדות בעם" סיימה.