מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

עם יד אחת, זיו שילון חוזר לירות: "הגשימו לי חלום, נתראה בעזה"

זיו שילון, שנפצע ברצועת עזה ואיבד את ידו השמאלית, לא הפסיק לחלום על הרגע שיוכל לחזור להיות לוחם, היום הוא ירה לראשונה מאז הפציעה: "אותן הידיים שהם כמעט לקחו חזרו חזקות כמו ברזל, יורות ופוגעות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/23 13:13 ג בכסלו התשפד

עם יד אחת, זיו שילון חוזר לירות: "הגשימו לי חלום, נתראה בעזה"
זיו שילון, צילום: Tomer Neuberg/Flash 90

זיו שילון, שנפצע בעצמו ברצועת עזה לפני כעשור ממטען חבלה, חלם שנים על הרגע שיוכל לחזור לאחוז בנשק. שילון נפגע ממטען חבלה ואיבד את ידו השמאלית, מה שאמור להפוך את החלום שלו לבלתי אפשרי.

אלא, שהיום (ה') בעזרת משטרת ישראל חזר שילון אל המטווח עם נשק והצליח לפגוע במטרות בצורה מרשימה. הדבר התאפשר בזכות ארגון TOM וחברת רפאל שבנו לשילון יד דמה משוכללת למדי שמצליחה לשלוט בנשק.

"החזירו לי סופית את התואר הזה - לוחם"

שילון כתב על הרגע ההיסטורי: "כבר 11 שנים אני חולם לחזור לרגע הזה!!!!! איזה יום מרגש!. משטרת ישראל המדהימים הגשימו לי חלום בתקופה שהיא סיוט. החזירו לי סופית את התואר הזה - לוחם".

שילון הוסיף כי: "דווקא עכשיו היה לי חשוב לכבוש עוד יעד ולחזור לפרק מטרות בנשק עם היד שחיברו לי בבית חולים. היד שהבאתי מהשטח בחתיכות. אותן הידיים שהם כמעט לקחו חזרו חזקות כמו ברזל, יורות ופוגעות ושמישהו ינסה לעצור אותנו! דווקא עכשיו חשוב לי להראות לאויבי ישראל, את הרוח שלנו אי אפשר לקחת כל פצע או קטיעה יחזרו לכם על הראש חזקים בעשרות מונים. ניצחתי, עוד ניצחון קטן. נתראה בעזה".