עדן הראל הפתיעה את בעלה: "יום נישואין שמח, מה קנית לי?"

מזל טוב! עדן הראל ועודד מנשה חוגגים היום יום נישואין לועזי. הזוג שנשוי לא רק בחיים אלא גם על המסך, חוגג 17 וחצי שנים של זוגיות ו-16 שנות נישואין מאושרות. מה המתנה שעודד יקנה לעדן?

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/23 17:23 א באדר התשפג

עדן הראל הפתיעה את בעלה: "יום נישואין שמח, מה קנית לי?"
עדן הראל ועודד מנשה, צילום: צילום:אסנת רום, יח"צ

אחד הזוגות הוותיקים בטלויזיה: עדן הראל ועודד מנשה חוגגים היום (ד') את יום הנישואין הלועזי שלהם. מכיוון שהם כבר מזמן נמצאים בצד העברי של המפה, התאריך החשוב כמעט עבר לידם, אבל למרבה המזל הם נזכרו בו לקראת סוף שידור התכנית שלהם, כך שהיה להם המון זמן לדסקס ולהתבדח על המאורע בדרך הביתה. 

בסרטון קצר שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא ועודד מצולמים ברכב בחזרה מיום העבודה, חשפה כי זהו יום הנישואין הלועזי שלהם, וניצלה את ההזדמנות, והתיעוד - כדי לנסות לחלץ מתנה חגיגית מבן זוגה בשבע עשרה וחצי השנים האחרונות.

עדן הראל ועודד מנשה

עדן הראל ועודד מנשה צילום: טל עבודי

"תותי, יום נישואין שמח" איחלה עדן בחיוך, עודד ענה, "יום נישואין שמח מה, קנית לי מתנה?" עדן לא נשארה חייבת: "נשמה שלי, מה איתך, אתה קנית לי מתנה? לא תקנה לי מתנה? יום נישואין, 16 שנה אשתך,17 וחצי שנים איתך, האישה שלצידך", עודד לא יכול היה להתעלם מהפגנת הרגשות הנסערת, ולכן החליט לפרגן ולהבטיח לעדן: "אולי אני אקנה לך גבעול, יודעת מה - פרח".