הליכוד במתקפה על העיתונאי הסרוג: "קשקוש מוחלט - בושה"

העיתונאי הסרוג אריאל כהנא שמשמש ככתב המדיני של ישראל היום פרסם היום כי נתניהו שוקל לקרוא לאוקראינה לפתוח בשיחות שלום עם רוסיה, בליכוד תקפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/22 16:04 כה באלול התשפב

הליכוד במתקפה על העיתונאי הסרוג: "קשקוש מוחלט - בושה"
נתניהו. , צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

אריאל כהנא, העיתונאי הסרוג שמשמש ככתב המדיני של ישראל היום פרסם היום (ד') ידיעה בלעדית לפיה נתניהו שוקל ברצינות להביע את דעתו בכל הנוגע למלחמה באוקראינה ואף לבחור צד בעימות, במפלגת הליכוד תקפו את העיתונאי. 

הליכוד במתקפה: "בושה למי שמתקרא עיתונאי"

זמן קצר לאחר פרסום הידיעה בליכוד תקפו את העיתונאי והוציאו הודעה חריגה: "אריאל כהנא פרסם כעת שקר מוחלט בישראל היום בטענה שנתניהו ״צפוי לבקש מאוקראינה להתערב במו״מ עם רוסיה״, וזאת בהתבסס על סקר שרץ ברשת. הליכוד בכלל לא דגם זאת בסקר ונתניהו לא התערב ולא מתערב בנושא.  מדובר בקשקוש מוחלט ובושה למי שמתקרא עיתונאי".

כאמור, על פי הפרסום של כהנא נתניהו שוקל לקרוא לאוקראינה לפתוח בשיחות שלום עם רוסיה, על סיום המלחמה. נזכיר כי רק לפני מספר חודשים קרא נתניהו לבנט ולפיד לשמור על שתיקה בכל הנוגע למלחמה באוקראינה ואמר בכנסת: "מדובר בהתבטאויות מיותרות, עכשיו זה לא הזמן. האבסורד הוא שממשלת ישראל בוחרת לדבר על העניין הזה. אבל בעניין של מה שחייבים לדבר בו היא שותקת ולא עושה שום דבר".