המרוץ למזון קארין קליינברג טסה לחו"ל ומבקשת עזרה: "אם לא נשיג נצטרך לחזור"

אושיית הרשת טסה לחופשה משפחתית ראשונה עם בנה התינוק הקטן ונתקעה בלי מטרנה מסוג מסוים. בקבוצת עזרה בפייסבוק היא שיתפה את המקרה וביקשה עזרה, הגולשים המליצו על בית חב"ד המקומי

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/09/22 22:17 כא באלול התשפב

קארין קליינברג טסה לחו"ל ומבקשת עזרה: "אם לא נשיג נצטרך לחזור"
קארין ואריאל קליינברג , צילום: באדיבות המצולמת

כוכבת האינסטגרם ויוצאת תוכנית הריאליטי טסה בשבוע שעבר לחופשה משפחתית באיטליה עם בעלה אריאל ובנם הבכור איתי. בפוסט שזכה לאלפי לייקים היא שיתפה את קהל העוקבות ברשת החברתית כי מדובר בטיסה ראשונה של התינוק הקטן, "בשקט בשקט בלי יותר מידי זמן להתארגן, בורא עולם אמר לי, 'אם את לא תדעי לעצור את הכל ולקחת לעצמך הפסקה מהמרוץ אני אעשה זאת עבורך'". 

אלא שנראה כי משהו השתבש בטיול המשפחתי, ובפוסט שהעלתה לקבוצת הפייסבוק המוכרת "צריכים משו?", שיתפה קליינברג כי הם זקוקים לעזרה דחופה. "אנשים טובים אנחנו צריכים את עזרתכם, אנחנו נמצאים באיטליה ולא הבאנו מספיק אוכל לאיתי שלנו. אנחנו מחפשים מישהו שמגיע לשדה תעופה ורונה שבאיטליה עד יום שני", בהמשך היא פירטה את סוג המזון של התינוק, מטרנה שלב 1 אקסטרה קר מהדרין. לדבריה, אם הם לא ישיגו את המטרנה יצטרכו לחזור לארץ, "נשמח ממש לעזרתכם", היא כתבה והוסיפה את מספר הטלפון של בעלה אריאל. הגולשים הרבים לא נותרו אדישים והמליצו לה לפנות לבית חב"ד המקומי. 

מדגמנת מדים בפרסומת חדשה, ארכיון

מדגמנת מדים בפרסומת חדשה, ארכיון צילום: צילומסך מהאינטסגרם של קארין קליינברג