צ'יפס אימוג'י ושיפודי פסטה פיצה: 4 מתכוני טיקטוק שיגרמו לילדים לצרוח מהתלהבות

בא לכם לפרגן לילדים עם ארוחת ערב מפנקת וקצת פחות שגרתית? מצאנו בטיקטוק ארבעה מתכונים משוגעים שיגרמו לילדים שלכם לגמור הכול מהצלחת ואז לרוץ לחבק אתכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/24 17:16 יב באייר התשפד

צ'יפס אימוג'י ושיפודי פסטה פיצה: 4 מתכוני טיקטוק שיגרמו לילדים לצרוח מהתלהבות
צ'יפס אימוג'י, צילום: Irem Ozkul,Shutterstock

חביתה וגבינה לבנה בתוך פיתה זאת ארוחת ערב נחמדה, אבל אם מתחשק לכם באמת לפנק את הילדים שהתנהגו יפה וכמעט לא הרביצו היום - כדאי שתשקיעו קצת יותר. למזלכם, הטיקטוק מלא במתכונים כיפיים ומגניבים שיגרמו לילדים לצווח בהתלהבות (אבל לא חזק מדי) ואנחנו איתרנו עבורכם ארבעה מתכונים שכדאי לכם להכין כבר היום.

1. שיפודי פסטה פיצה

ילדים חולים על פסטה וחולים על פיצה, אבל לפעמים אפילו להם נמאס לאכול שוב ושוב את אותו הדבר. המתכון הקליל של קובי אדרי (שילדים אוהבים, משום מה, לשמוע אותו צורח "יאבלולו שאמבלולו") יספק לכם ארוחת ערב מושלמת שהיא גם פעילות עם הילדים וגם כיפית כל כך לאכילה - ישר מהמקל.

@kobiedri הגב ל-@galia1512 שיפודי פסטה פיצה #פסטה #פיצה #שיפודפסטה #מבשלים_עם_טיקטוק #לומדים_עם_טיקטוק #מתכונים ♬ צליל מקורי - Kobi Edri

2. צ'יפס אימוג'י

הדבר היחיד שטוב יותר מצ'יפס זה צ'יפס בצורה אימוג'י. גם הנשנוש הכי טעים, שמנוני ומפנק שיש וגם צורה שגורמת לחייך - הילדים הולכים להשתגע עליכם. הוא דורש קצת יותר השקעה מצ'יפס רגיל אבל התוצאה שווה הרבה יותר, ועם המתכון של שירן מתתיהו מ"בייק אוף" אין סיבה שתסתבכו.

@shiranmatetyahu ככה תכינו צ׳יפס אימוג׳י - נישנוש&פעילות???? מה צריך? 4 תפוחי אדמה בינוניים מבושלים כפית מלח רבע כפית פלפל שחור 6 כפות גדושות קורנפלור (אפשר להוסיף תבלינים לפי הטעם- אבקת שום, פפריקה וכו׳) שמן לטיגון מרסקים את תפוחי האדמה לפירה ומוסיפים את שאר המצרכים. מרדדים בין 2 ניירות אפייה (חשוב לרדד יחסית דק ולא עבה, כי אם הם עבים הם מאבדים את הצורה) אחרי הרידוד קורצים צורות (אפשר עם חותכנים) לפרצופים השתמשנו בקשיות שאיתם יצרנו עיניים ופה מופתע, בעזרת כפית יצרנו את החיוך, את הפרצוף הקורץ - ציירנו עם קיסם ואפשר להיות יצירתיים וליצור צורות שונות:) מרימים בעדינות לתוך השמן החם. מטגנים 2 דקות עד להשחמה ומצננים על רשת. מגישים עם מטבלים שאתם אוהבים???? בתיאבון???????????????? #ציפס #ציפסחיוכים #ציפסאימוגי #friedpotatoes #fried #potatochips #recipe #מתכון #מתכונים #נישנוש #טעים #פוריו ♬ צליל מקורי - Shiran Matetyahu

3. שבלולי פיצה מטורטיה

אם יש משהו שהבלוגרית שיינא אוהבת זה מתכונים מפנקים ולא מאוד משמינים, וזה בדיוק מה שהיא מציעה גם הפעם: שבלולי פיצה מפנקים עם גבינה נמתחת, אבל במקום בצק - טורטייה. הוראות ההכנה קלות כל כך שתוכלו להשאיר לילדים להכין וללכת.

@shaynzzzzzz מוקדש לאחותי ???????? #מתכונים #פיציות #לומדים_עם_טיקטוק #מבשלים_עם_טיקטוק ♬ Menschenschwein - INFOTZRICO

4. עוגיית שוקולד צ'יפס ענקית

עוגיות שוקולד צ'יפס הן העוגיות הכי טעימות והכי אהובות, אבל למי יש כוח לעמוד ולכדרר כדורים שווים בגודלם ואז לרווח בתבנית בצורה שלא ידבקו? מזל שהבלוגרית אופל אסתר אורן פרסמה בחשבון הטיקטוק שלה מתכון לעוגיית שוקולד צ'יפס ענקית שמכינים בתבנית אחת וחותכים כמו פיצה. הקינוח המושלם.

@opalesteroren1 עוגת שוקולד ציפס ענקית ❤️ בוולנטיין הזה אתם הולכים לפנק את האהובים שלכם, בעוגת שוקוצ׳יפס מושחטת מפוצצת בנוטלה וקינדר! לעוגה - 135 גרם חמאה רכה מאוד 140 גרם סוכר חום = 3/4 כוס ביצה L 260 גרם קמח = 2 כוסות כפית אבקת אפייה כפית סודה לשתייה 150 גרם שוקולד חלב קצוץ = כוס למילוי - ממרח נוטלה ממרח קינדר נחמם תנור ל 170 מעלות מצב סטטי - חום עליון תחתון. בקערה נאחד למשחה את החמאה והסוכר, נוסיף את הביצה ונטרוף. נוסיף את שאר המצרכים ונאחד. בתבנית עגולה קוטר 18 נשטח חצי מכמות הבצק. נזלף פנימה שכבה עבה של שוקולדים ונקפיא כ 10 דקות. לאחר מכן נכסה את השוקולד בחצי השני של הבצק ונכניס לתנור ל 35 דקות בדיוק! נצנן היטב נפרוס ונגיש. זהירות ⚠️ זה ממכר. #וולנטיין #עוגות #עוגיות #מתכון #מתכונים #מתכוןקל #קינוח #קינוחים #valentinesday #foryou #valentine ♬ צליל מקורי - אופל אסתר אורן ????