קשה לכם לנפנף השנה: 20 מסעדות שתוכלו להזמין מהם בשר על האש מוכן

אם מאסתם בתיבול בשרים ונפנוף במשך שעות סביב המנגל, אתם יכולים להחליט לוותר על כל אלו השנה | 20 מסעדות שתוכלו להזמין מהם בשרים מוכנים ב"wolt", בלי להתאמץ בכלל

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/05/24 15:44 ה באייר התשפד

קשה לכם לנפנף השנה: 20 מסעדות שתוכלו להזמין מהם בשר על האש מוכן
סטייק, צילום: hlphoto,Shutterstock

יום העצמאות ידוע גם בתור חג העל האש. אם תסתובבו בפארקים ברחבי הארץ או תציצו במרפסות כנראה תוכלו לראות את הבחור שסינג'רו לנפנף כל האירוע ואת זה שכבר שעות עומד לתבל פרגיות או להגיש נקניקיות רותחות לילדים. אם מתחשק לכם לוותר השנה על כל זה ולגשת ישר לחלק של אכילת הבשר, "wolt" זה הפיתרון המושלם עבורכם. ריכזנו בשבילכם מסעדות מכל רחבי הארץ שמציעות הזמנת בשרים עד הבית בקלי קלות.

ירושלים

מי שבחר לבלות את החג בבירתנו יוכל להזמין לו מנות בשריות עד הבית ממגוון רחב של מסעדות וביניהן גם צדקיהו טו גו. מסעדה כשרה המתמחה בבשר, מספקת במשלוח גם בשרים על האש וגם בשר טרי להכנה בבית. ניתן גם להזמין "פתיחת שולחן" בהרכבה אישית.

בנוסף, המוסד הירושלמי חצות, עם סניף בירושלים וגם במודיעין, מציעה משלוח מיידי של מבחר מנות בשריות. בין המנות המוכרות של חצות ניתן להזמין כמובן גם את המעורב הירושלמי בפיתה. בסביבת ירושלים, מסעדת נשנושים ממבשרת מציעה שלל בשרים בבאגטים עד הבית.

צדקיהו

צדקיהו צילום: נתנאל ישראל

השרון

ליאו ברעננה המתמחים בבשר במעשנה מציעים לכם בשר ייחודי היישר מהמעשנה ובהרכבה אישית. בין הבשרים המוצעים נמצאים נתחי בריסקט, אסאדו וצ'וריסו. שווארמה תנעמי בכפר סבא מציעה שווארמה וסלטים לפי משקל, פתרון נהדר לאלה שרוצים להרכיב לבד בבית ולקבוצה גדולה של אנשים.

שיפודי הטאבון מציעים מגוון רחב מאוד של בשרים, החל משניצל ועד לפילה בקר. את המנות ניתן לקבל בצלחת או בפיתה או בלאפה. בנוסף ניתן גם לרכוש סלטים במשקל. בהרצליה ניתן להזמין מבחר של מנות בשרית בסגנון עיראקי ממסעדת שיפרה וג'מיל.

אם אתם מעוניינים בשווארמה, יוני 71 ישמחו לשלוח לכם חמגשית שווארמה משפחתית בעלות של 169 שקלים. אם אתם יותר בעניין של פלטת בשרים תוכלו להזמין פלטה של ארבעה סוגי בשרים שונים. במסעדת Israeli Street Food תוכלו למצוא מבחר גדול של בשרים בתוך באגט או פיתה.

גוש דן

למי מכם שמבלה את החג באזור גוש דן, תוכלו להזמין משווארמה מפגש שמש דילים משפחתיים של שווארמה, שיפודים על האש או פלאפל. יאשקה המוכרת מציעה מגוון רחב של בשרים במבחר תצורות שונות של פיתה, לאפה, באגט או צלחת יחד עם עיסקיות.

שיפודי פינת השלושה מציעים מבחר גדול של מנות בצלחת או בפיתה לבחירה, כולל מנות ייחודיות כמו כבש, פילה בקר ואפילו מרקי בשר. שיפודי חן, המפעילים סניף אחד ברמת גן ואחד בגבעתיים מציעים מבחר עצום של חגיגות בשרים משפחתיות הכוללות שיפודים, שווארמה, בשרים והמון תוספות שוות.

בפתח תקווה תוכלו להזמין אצל עובד בכפר, עסק משפחתי עם היסטוריה מפוארת של קצביות משפחתיות בטורקיה. תוכלו לבחור בשיפוד או השווארמה המועדפים עליכם ובצורת ההגשה: פיתה, לאפה או צלחת. לחובבי השווארמה בפתח תקווה, תוכלו להזמין במשלוח מידי משווארמה מלאבס.

אילוסטרציה

בלי לנפנף, צילום: shutterstock

אשקלון

לתושבי אשקלון, מסעדת שיפודי האווז המתמחה בבשר ובכל הפינוקים שמסביב מציעה מגוון רחב של שיפודי בשרים (פרגית, קבב טלה, כבד עוף, מרגז, חזה עוף, שומן כבש, לבבות עוף, אנטריקוט, פילה בקר, פילה אווז, שקדי עגל כבד אווז) בפיתה, לאפה או צלחת, המוגשים ליד לחם, חמוצים וסלטים לבחירה. יש גם מנות קלאסיות כמו שניצל והמבורגר, מגוון תוספות וסלטים לבחירה.

נתניה

חם על האש בעיר מציעה בשרים מגוונים במאפים שונים וגם סלטים עם מנות בשר לחובבי הבריאות. בנוסף, רונן בשרים מציעים פלטת בשרים מפנקת הכוללת שיפודי פרגית, אנטריקוט, קבב, מולארד, כבד, לבבות ומרגז.

חיפה

בחיפה יש לא מעט מסעדות המציעות משלוחים בחג, ביניהן שיפודי ליאור המציעים מנות עסקיות משתלמות המתאימות לארוחה משותפת מסביב לשולחן. בעסקת בצלחת לדוגמה, תוכלו לקבל 6 שיפודים לבחירה, 3 חמגשיות של סלטי הבית, חמגשית חומוס טחינה, חמגשית ציפס, חמגשית אורז, 5 פיתות ושתיה של ליטר וחצי תמורת 200 שקלים.

שיפודי סביח נווה דוד לא מתפשרים על איכות וטריות במחירים נוחים: החל מ-32 שקלים לשיפוד בפיתה. ניתן לבחור מגוון בשרים (קבב, פרגית, לבבות עוף, כבד עוף, חזה עוף, שניצל ונקניקיות מרגז), בפיתה, בלאפה או בצלחת, לצד צ'יפס, סלטים ושתיה קלה.