אופס, נמחק

קרה לכם שעבדתם על קובץ במשך שעות ארוכות ופתאום מחקתם אותו בטעות? זה גם מה שקרה ל'בית המדרש הוירטואלי' של ישיבת הר עציון.

חדשות כיפה אלעד רותם 02/07/07 00:00 טז בתמוז התשסז

אחת הבעיות בעידן הוירטואלי היא הקלות הבלתי נסבלת בה ניתן לאבד חומרים חשובים. כל אחד שיש ברשותו מחשב נתקל, מן הסתם, במקרה בו נהרס לו קובץ חשוב, או בהיעלמות של מידע אותו לא ניתן לשחזר. מאורע מצער שכזה התרחש גם לאתר בית המדרש הוירטואלי של ישיבת גוש עציון.

עד השבוע שעבר, בית המדרש הוירטואלי שלח מדי שבוע (בחינם) שיעורים בנושאים מגוונים, כשלטענתם מדובר בכמה רבבות מנויים. למרבה הצער, בשל תקלה, נמחקו כל המנויים, דבר שגרם לעוגמת נפש רבה בקרב מפעילי האתר אך בעיקר לכך שהחומר מבית המדרש לא הגיע ליעדו.

בשבוע שעבר פנו אנשי ישיבת הרב עציון באמצעות רשימות תפוצה שונות אל הציבור בפניה לאחזר את מאגר מקבלי השיעורים. בפניה נאמר כי: " בשל תקלה, כל המנויים נמחקו. וכדי להמשיך ולקבל את השיעורים - אנא היכנסו בהקדם לאתר ההרשמה, והירשמו שוב לכל השיעורים שברצונכם לקבל. עד שלא תרשמו מחדש, לא תקבלו שיעורים".

בית המדרש הוירטואלי, המגדיר את עצמו, כ"בית המדרש הגדול בעולם" שולח מידי שבוע שיעורים בנושאים שונים ביהדות ומאפשר לכל אחד לבחור את השיעורים אותם ברצונו לקבל.

המעניינים להרשם מחדש למאגר השיעורים מוזמנים לעשות זאת כאן.